grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kwam een dingetje tegen en clickte op "zoek alle producten".
Moet je zien wat een lijst en wat een prijzen.
Niet normaal meer:

http://www.ebay.com/sch/au.s/m.html...6096428&pt=Keyboards_MIDI&_trksid=p4340.l2562

P.S. het zijn wel australische dollars..

Dat is een verkoper uit de USA, die doet al jaren mee. Voorheen dwong ie je om ook zijn Paypal kosten te betalen...Toen ik hem mailde "ja maar jouw kosten zijn toch voor jou" kreeg ik als antwoord "eat a bullit"

Tja qua synthese zoek ik alleen nog wat analoge drums, daarna zou ik alleen nog voor modular gaan denk ik. Beginnen met een leuke Filter/FX sectie, daarna verder :)

Zo mis ik het filter op mijn Siel Mono wel, gelijktijdige HP en LP met resonantie. Welke modular zou dat kunnen?

Dat is een verkoper uit de USA, die doet al jaren mee. Voorheen dwong ie je om ook zijn Paypal kosten te betalen...Toen ik hem mailde "ja maar jouw kosten zijn toch voor jou" kreeg ik als antwoord "eat a bullit"

Volgens mij heeft die gast teveel lijntjes gesnoven :D

is dat echt zo? dan ga ik er toch maar over nadenken.

maar is het dan echt wel zo, want nieuw analoog is toch ruk vergeleken bij oud. ook met de betere midi specs ;)

Zo mis ik het filter op mijn Siel Mono wel, gelijktijdige HP en LP met resonantie. Welke modular zou dat kunnen?

Elektor Formant (de originele). Nét niet tot zelfoscillatie, maar mits een kleine mod wel aan te passen.

maar is het dan echt wel zo, want nieuw analoog is toch ruk vergeleken bij oud. ook met de betere midi specs ;)

Leo, je geeft te veel informatie weg. Zoveel bruggen zijn er niet in Oostvoorne, ze hebben je zo gevonden hoor ;)

is toch ruig.
( zo van " je hebt naast het potje gepist, lange neus, ik heb hem al verkocht, wewewewewe ". )
( of " volgende keer als ik iets te koop zet moet je sneller toehappen, ik heb gewilde spulletjes, ik ben een 1Aplus handelaar " )
( of " he , ik ben er vanaf, zou zelf m'n schoonmoeder kunnen verkopen als ik wilde " )

Leo, je geeft te veel informatie weg. Zoveel bruggen zijn er niet in Oostvoorne, ze hebben je zo gevonden hoor ;)

:? ik begrijp het echt niet....

maar ik geef inderdaad te veel informatie weg, da's zeker.

is toch ruig.
( zo van " je hebt naast het potje gepist, lange neus, ik heb hem al verkocht, wewewewewe ". )
( of " volgende keer als ik iets te koop zet moet je sneller toehappen, ik heb gewilde spulletjes, ik ben een 1Aplus handelaar " )
( of " he , ik ben er vanaf, zou zelf m'n schoonmoeder kunnen verkopen als ik wilde " )
Ik heb voor de grap één van die losers gemaild (die een zeker gewild studio effect verkocht met het getal 300 in de naam.

Mijn email was:
Beste Xxx,

als ie verkocht is, waarom verwijder je je ad niet?

Krijg terug:
Dat recht houd ik mijzelf voor.
Je kan zien dat dit item verkocht is, eh?
En heb jij de advertentie betaald?

Dus ik weer:
Je kunt het hoogdravend brengen, maar 't blijft een logica van niks, maar goed, da's mijn mening.
"Oh, ik heb er voor betaald, dus laat ik nog 2 weken lang de hele wereld zien dat ik iets al verkocht heb"....

Dat het Marktplaats minder overzichtelijk maakt, mensen die zoeken valse hoop geeft, etc. lijkt mij zwaarder wegen.

de groeten
------------------

En toen begon meneer vanuit de heup te schieten:

Over logica gesproken, je kan toch lezen?
en valse hoop?? verkocht is verkocht, wat maak je een stampij kerel,
was jij niet dat manneke met die flut biedingen?
En nu opmerkingen maken omdat waarschijnlijk het zuur uit je mondhoeken loopt van jaloezie.
Tabee, voor nu ,en wees eens realistisch met biedingen golddiggertje.

Echt, WTF?! :stupid

(for the record, ik heb niet op dat ding geboden, dus iemand anders zal hem wel 't bloed onder de nagels vandaan hebben gehaald).

:? ik begrijp het echt niet....

maar ik geef inderdaad te veel informatie weg, da's zeker.

Ach je liep een beetje te trollen, en trollen wonen weer onder een brug, dus vandaar aldus zodoende. Maar wordt iedereen er niet veel blijer van als er gewoon zo veel mogelijk nieuwe analoge bakken gekocht worden? Zeker als ze ook nog goed klinken natuurlijk ;)

Tja op Marktplaats wonen de "echte professionele handelaars", die een serieus en vriendelijk mailtje met een bieding volkomen afbranden en vervolgens tientjes gaan lopen bieden op jouw biedingen als ze ff niet doorhebben dat ze je een tijdje terug mij al iets uitgelegd hebben over "de marktwaarde" :?

Als je echt zo'n pro bent wellicht dat de belastingdienst daar interesse voor heeft, mij boeit het niet zo.

nee, ik liep niet te trollen, maar tussen demian's post en de mijne zaten een paar die ik niet had gezien.

de micromoog en de vcs3 staan het meest voor het grijpen en ik heb recent ook weer van alles geprobeerd, maar ik word pas blij als ik die micromoog hoor, zelfs als ik net heel mooie andere dingen heb gehoord.

ik zie ook wel wat in de mogelijkheden, midi en andere dingen, van nieuw analoog, maar al snel denk ik, of het nou andromeda, evolver phatty voyager of zelfs atc1 is, doe mij toch maar die micromoog of die vcs3. instant goed.

maar ik loop al een tijdje te denken aan modulair, zou dat het dan wel zijn; ik zie zoveel modules die claimen ems te doen, of arp, of wasp of mopog, zou het dan toch??? want zoiets zou wel weer veel voordelen bieden,

meer uitdaging, minder ruimte nodig, meer flexibiliteit, meer betrouwbaar.... en de combi met nieuwe dingen en andere geluiden.

vandaar.

trouwens, ik ken ook een pro handelaar die wel vriendeljik is en blijft.

anders doen we even potje voor de opname- en kosten voor levensonderhoud. zijn we er gelijk klaar mee ;-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back