grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat is goedkoop zeg :-)

Dat is goedkoop zeg :-)

DIT is goedkoop zeg ! :D

Cubase 5 Kompleet met (meer dan 1500) diverse Plug-ins van virtuele instrumenten & effecten & VST'S + TUTORIALS + Steinberg HALION ONE + STEINBERG WAVELABE 6

En dat alles voor slechts 50 Euro

Cubase 5 Kompleet met (meer dan 1500) diverse Plug-ins van virtuele instrumenten & effecten & VST'S + TUTORIALS + Steinberg HALION ONE + STEINBERG WAVELABE 6

En dat alles voor slechts 50 Euro[/QUOTE]

En alles in doos + USB Key :D

Ik heb er in ieder geval niets mee te maken, aangezien mijn signature dat zou kunnen impliceren...

+1 maar dat was wel duidelijk geloof ik

die cubase aanbieding zal wel echt zijn toch ( met virtuele dongle crack waarschijnlijk )

DIT is goedkoop zeg ! :D

En dat alles voor slechts 50 Euro

Dit heet software piraterij.

echt waar ?;):
da's toch helemaal niet meer grappig .:koffie:

ja weet het eigenlijk ook niet.... krijg je he met kapotte hersens... ken niet meer helemaal logisch nadenken, misschien helpt koffie.... :p

ja was eigenlijk bedoeld voor de post ervoor, maar ja hier gaat het neurologisch ook al wat trager inmiddels :koffie:

Voor de pino vogeltjesdans types :)

Attachments

• the-tweets-birdie-song-birdie-dance-prt-2-s.jpg
    the-tweets-birdie-song-birdie-dance-prt-2-s.jpg
    20,6 KB · Bekeken: 72
Laatst gewijzigd:
PG
Helaas de keiharde werkelijkheid per opbod op marktplaats tegenwoordig en nog maar niet te spreken van ebay..
FCASE
De omgeving om die flight case doet het hem ook he, als je nog niet was afgeknapt op de flightcase dan helpt de omgeving (vuilnisbelt) het zeker wel mee om er op af te knappen.....

PG
Helaas de keiharde werkelijkheid per opbod op marktplaats tegenwoordig en nog maar niet te spreken van ebay..
FCASE
De omgeving om die flight case doet het hem ook he, als je nog niet was afgeknapt op de flightcase dan helpt de omgeving (vuilnisbelt) het zeker wel mee om er op af te knappen.....

kom op 500 eu voor een pg is echt te veel..je vind er een voor 300/350

Die flightcase ziet er ondergekotst uit!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back