grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je moet inloggen. Dan zie je bij mij dat ik nooit iets koop op ebay en verder nix. Leo maak je niet druk om die stomme computer onzin :)

Denk niet dat eBay het toestaat dat wij een lijst krijgen van jouw laatste aankopen, anders hef ik nu mijn account op, voor je het weet snapt de belastingdienst ook dat dat kan :dubbel:

en offtopic over die synamp: is dat dezelfde eq als in de ten band eq?

onder andere, is een leuk apparaat, alleen wel groot en een kabaal van de koeling en zo.
volgens mij zijn er mensen die het ampgedeelte of in ieder geval de koeling uitschakelen.

hier in mijn kamertje sprongen de bakstenen spontaan uit de gevel toen ik m voluit aanzette.
wel leuk.
mooi apparaat ook, helemaal natuurlijk met die dikke vocoder en de rest van de stapel erbij.

maar toch wat minder praktisch voor de kleinbehuisde medemens. dan is de gewone eq wat handiger.

alleen wel groot en een kabaal van de koeling en zo
Koelingsfans zijn makkelijk te vervangen of een timer in te bouwen, dat is het probleem niet.
Met origineele houten case en sring reverb is het toch een bijna ondraagbare k#t.
Voor de rest is het wel een heel coole vintage mixer, die je moog nog meer moog laat klinken, kstuur der vooral ook men drums appart door. Heel goede sound.
Perfect semi modulair, kanalen zijn appart te gebruiken met apparte mono outs, 10 band eq ook of achter elkaar.Dan heb je voor de amp sectie nog een built in compressor heerlijk. En nog een effect send per kanaal, en als je heel veel geluk hebt kan er nog een origineele spring reverb bij.

En ja met de vocoder en de phaser enzo allemaal mooi bij elkaar :{:{:{:{

en toch ook nog een parametric eq en eventueel een externe effectloop

al met al een mooi ding ja, volgens mij greep ik toen naast die jij had en had jij m later weer te koop en toch weer niet, zoiets. was en is ook wel een twijfelgeval. maar is zeker een leuke submixer voor drums of zo.

je ziet m niet vaak meer, paar jaar terug nog een keer of 2, 3 achter elkaar in duitsland, met en zonder speakers. maar sindsdien eigenlijk niet meer tegengekomen.

dat ie die juno60jes niet in verschillende kleurtjes verkoopt zeg, gemiste kans :P

volgens mij greep ik toen naast die jij had en had jij m later weer te koop en toch weer niet, zoiets

Ik heb men eerste van Sunnypedaal gekocht heeft hier toen lang opt forum tekoop gestaan.
Die had er toen twee te koop ale achteraf verkocht hij zen tweede die heeft een kameraad van mij onmiddelijk (nadat ik hem de vergelijking tussen men mackie en de synamp liet horen) gekocht. Mijn heb ik later verkocht ja, maar met hopen spijt. Daarom achteraf die van men vriend terug overgenomen en die heb ik nu nog niet zo lang. gaat wel nooit meer weg denk ik. Enkel nog wat grote speakers kopen voor achter de amp.
Toch een beetje ongekend en ondergewardeerd denk ik.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back