grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
die vind ik niet leuk, met hun 25 per maand - misselijkmakende wehkamp methodes waarbij iemand aangemoedigd wordt alsnog anderhalf keer te veel te betalen voor een little phatty of zo.
en dat dan nog met normale prijzen.

das niet stevig, das belachelijk
een cs2x gaat voor nog minder

Ja maar hij heeft wel:

AWM2 tone generator (Advanced Wave Memory - Sample and Subtractive sythesis, coupled with XG compatibility).
Functionality that supports your playing - arpeggiator, scene controller, and performance functions.
XG format compatible.
Three digital effect blocks all of 24 bit resolution (11xReverb, 11xChorus, 42xVariation).
Serial Host Adapter midi interface port for Mac and PC built in (requires CBX serial driver for PC).

maar 1900,- is toch nogal prijzig voor deze bak?
of heb ik liggen slapen?
:koffie:
We doen er toch allemaal aan mee jongens?
Kijk nou es naar de marktplaats pagina's op het forum. Als ik interesse in een bepaalde bak heb en ik ga daar op zoeken dan schrik ik altijd weer hoeveel de prijzen nog steeds omhoog gaan. Prijzen die 2 jaar geleden nog als "belachelijk" werden bestempeld zijn nu blijkbaar heel normaal. En nog steeds wordt er vrolijk gekocht en verkocht. Waarschijnlijk is 2K+ voor een JP6 over 2 jaar heel normaal. En waarom wordt het dan wél geaccepteerd? Elke analoge bak die ook maar een beetje interessant is zal goed worden onderhouden of gereviseerd dus ze verdwijnen niet meer van de markt zoals vroeger. Vraag en aanbod verandert eigenljk niet zo veel, alleen de prijzen gaan omhoog. Misschien is de mentaliteit ook wel veranderd: ik was vroeger blij als ik iets kon verkopen en er niet teveel geld op verloor. Tegenwoordig kopen mensen iets 2e, 3e of weet-ik-veel-hoeveel-hands en verwachten er altijd méér voor terug te krijgen dan ze er voor hebben betaald.

Iemand nog een s950 voor weinig? 8)

Attachments

• s950 koopje.JPG
    s950 koopje.JPG
    31,7 KB · Bekeken: 86
We doen er toch allemaal aan mee jongens?
Kijk nou es naar de marktplaats pagina's op het forum. Als ik interesse in een bepaalde bak heb en ik ga daar op zoeken dan schrik ik altijd weer hoeveel de prijzen nog steeds omhoog gaan. Prijzen die 2 jaar geleden nog als "belachelijk" werden bestempeld zijn nu blijkbaar heel normaal. En nog steeds wordt er vrolijk gekocht en verkocht. Waarschijnlijk is 2K+ voor een JP6 over 2 jaar heel normaal. En waarom wordt het dan wél geaccepteerd? Elke analoge bak die ook maar een beetje interessant is zal goed worden onderhouden of gereviseerd dus ze verdwijnen niet meer van de markt zoals vroeger. Vraag en aanbod verandert eigenljk niet zo veel, alleen de prijzen gaan omhoog. Misschien is de mentaliteit ook wel veranderd: ik was vroeger blij als ik iets kon verkopen en er niet teveel geld op verloor. Tegenwoordig kopen mensen iets 2e, 3e of weet-ik-veel-hoeveel-hands en verwachten er altijd méér voor terug te krijgen dan ze er voor hebben betaald.

Synthesizers zijn haast net zo'n solide investering als huizen of staatsobligaties :o:

Synthesizers zijn haast net zo'n solide investering als huizen of staatsobligaties :o:

De vraag is of dat op dit moment zo is danwel zo blijft.. met dalende huizenprijzen en oplopende inflatie... dus synthesizers zijn misschien wel een meer solide investering :)

hartstikke echt, gek :P

o, ik zie nu pas dat t bijgevoede plaatje dezelfde is als de advertentie die ik heb gelinkt... loik!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back