grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja maar goed, 11000 eu voor 3,5 pedalen?

:dubbel::dubbel::dubbel:

Tja als je zeker wilt weten dat je alleen privé-biedingen krijgt en niemand het voor de vraagprijs koopt? De vorige keer had 'ie het waarschijnlijk maar op €3000 gezet en toen was er tóch een idioot geweest die de vraagprijs betaald had :dubbel:

Tja als je zeker wilt weten dat je alleen privé-biedingen krijgt en niemand het voor de vraagprijs koopt? De vorige keer had 'ie het waarschijnlijk maar op €3000 gezet en toen was er tóch een idioot geweest die de vraagprijs betaald had :dubbel:

Je kan gewoon ingeven "prive verkoop"

Andersom kunnen ze er ook wat van:

Beste geanonimiseerde bieder die zo te zien aan LinkedIn meer verdient in één jaar dan ik in tien,

Dat er tussen vraagprijs en de prijs waarvoor iemand overstag gaat om te verkopen vaak wel een verschil ligt weet ik net zo goed als jij. Maar als je een EC-280 voor €150,- in nieuwstaat weet te vinden, dan moet je het me meteen laten weten want dan koop ik hem direct!

Met vriendelijke groet,

Als het nou nog in perfecte staat was met een mooi lijstje en glas erover, dan zou je er nog wel een 10tje of 15 euro voor kunnen vragen, maar zo een monsterlijke oerlelijke poster gooien mensen toch gewoon in de prullenbak normaal

Als het nou nog in perfecte staat was met een mooi lijstje en glas erover, dan zou je er nog wel een 10tje of 15 euro voor kunnen vragen, maar zo een monsterlijke oerlelijke poster gooien mensen toch gewoon in de prullenbak normaal

Ja prima jij kiest uit zelf gekozen voorkeur altijd de extreme anti positie...duzzz...ook niet echt een bruikbare mening.

Nee dit soort dingen gooi je niet weg, ja er word te veel geld voor gevraagd.

sinds wanneer moet je hier dan bruikbare meningen geven

zo een stuk karton met gaten erin met een paar orgels erop gaat bij 99% van de mensen bij het grofvuil

bij mij had het ding idd. allang in de kliko gelegen.

maar ja, ik heb ook wel ms10 synths uitmekaar getrokken....:okdan:

( omdat het eigenlijk nogal kutsynths zijn)

:mega:

sinds wanneer moet je hier dan bruikbare meningen geven

zo een stuk karton met gaten erin met een paar orgels erop gaat bij 99% van de mensen bij het grofvuil

En daardoor zijn ze zeldzaam en dus meer waard voor die 1% van de mensen die wel graag een stuk karton met afbeeldingen van klassieke synths aan hun studiomuren hangen.

Ik zou het niet gauw weggooien maar als je er een euro voor zou vragen aan me zou ik al twijfelen :dubbel:

Shit, heb er vorige week mijn reet mee afgeveegd

Tja 3 x vintage BBD chips (zlefde als in bijv de oude Crumar stringensembles)voor een supervol romig stereo geluid die je 30-40 jaar in de tijd laat terug reizen. Klinkt mooier dan een Solina etc jatog.

Het was mijn indruk dat het enige verschil tussen de ensembleschakeling van Crumar, Solina en Roland de manier was waarop de 3 BBD's bij elkaar gemixt worden. Alledrie vol mono (Crumar), mono maar met 1 veel luider dan 2 en 3 (Solina), of stereo maar dan wat dunner want minder BBD's per kanaal natuurlijk (Roland). Zo los uit het hoofdje.

Maar gezien de draaiknoppen vooraan (volume en pan), lijkt het me dus dat hij net zo goed Solina en Roland als Crumar settings kan doen. En gezien de naam zal hij ook wel de Elka schakeling kunnen, maar die ken ik niet.

Ik vind de Crumar Performer nog steeds een supermooie stringbak hoor :halleluja:luv:, maar ik denk dat de verkoper hier dus zijn apparaat te kort doet omdat de hele ontwerpfilosofie lijkt te zijn om alle klassiekers te mimicken en meer.

Ik bedoel dus dat die chips die erin zitten, de BBDs, oa in de Crumar zitten, ze worden ook in andere modellen gebruikt dat klopt :)

Juist door die meer opties vind ik hem dus leuker dan een solina chorus ...je kan vrij extreme settings instellen.

Je kan elke BBD pannen BTW :)

Sorry als het wat onduidelijk overkwam...

Zo is het duidelijk. Ik zette hem ook hier in het draadje "grappenmakers" maar niet omdat ik je advertentie onnozel vond ofzo hoor, gewoon om er niet speciaal een nieuw draadje voor te maken maar toch even op te merken dat de werkelijkheid in positieve zin anders was dan te tekst op mij overkwam (maar dat kan net zo goed aan de lezer liggen hoor :) ).

Met al die opties kan je hem dus "exact" als Solina, Roland RS of Crumar laten klinken, maar ook nog anders. Mooie bak!

bij mij had het ding idd. allang in de kliko gelegen.

maar ja, ik heb ook wel ms10 synths uitmekaar getrokken....:okdan:

( omdat het eigenlijk nogal kutsynths zijn)

:mega:

je moet meer naar slikken en spuiten kiijken of oh oh gerso... kan je ander mensen beter chockeren.

mijn visie even spuien " ik kan me niet druk maken over mensen die synths inmekaar slaan zolang ze maar van de persoon zelf zijn. al zagen ze hem door midden al is het een cs80 of arp2600".

f1 wagens worden toch ook inmekaar gereden das ook zonde, die kosten nog een heel veel centjes meer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back