grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vermoedelijk heb je het hier over zo'n groen vod in een ringbandje? Dat is in elkaar geflanst door dezelfde "verzamelaar" die hier jarenlang om gratis folders heeft gebedeld. En bovendien op alle andere synthforums wereldwijd. Die kan je nu weer van hem terugkopen voor leuke prijsjes.

Wat dat "boekje"betreft, dat ken ik maar al te goed. Voor dat "project" heb ik ruim 25 jaar geleden nog een pak folders ter beschikking gesteld. Daarvan heeft meneer dus gewoon alle gegevens overgenomen voor dat primitieve stukje drukwerk. Na een paar maanden kreeg ik de geleende folders weer terug (waaronder een flink aantal zeldzame). Tot mijn afgrijzen waren uit de meesten de plaatjes geknipt. Die kreeg ik er los bij. =(

Ringband idd..... 4de druk, als in: het vierde pak A4 in de copier bijgevuld :kont:

Nope, ik ben malle Pietje niet.
Hij wou wel een paar keer iets van mij kopen, maar ik heb geen zin om een maand later m'n eigen spul voor minstens tweemaal de prijs op marktplaats te zien staan, al dan niet met een mooi certificaatje erbij.

Wacht even we hebben het hier over 2 verkopers...

Verkoper A) de handleidingen man
Verkoper B) De synthman uit Amsterdam die met reparatie alelier Marc marc samenwerkt..

Ik heb met mannetje B nooit iets van doen gehad..het viel me slechts op bij mannetje B dat zijn voorraad niet hard verkoopt..

Van mannetje A heb ik 2 handleidingen gekocht voor veel te veel geld..maar goed dat is mijn eigen fout.

Nope, ik ben malle Pietje niet.
Hij wou wel een paar keer iets van mij kopen, maar ik heb geen zin om een maand later m'n eigen spul voor minstens tweemaal de prijs op marktplaats te zien staan, al dan niet met een mooi certificaatje erbij.

Een mooi certificaatje?

Een mooi certificaatje?

De man verkoopt spullen onder het motto "vintage synths doen het alleen maar als ze preventief geserviced zijn"

Ok spullen kunnen kapot...maar als it aint broke dont fixx it..

Dat was dus geen parfum gebaseerd op musk(us) wat je tussen die borsten rook! 8o
Gevaarlijk hoor, dat onderscheid slecht kunnen maken in een stad als Amsterdam :dubbel:

Beetje zelfspot moet wel kunnen op zijn tijd :)

http://link.marktplaats.nl/508971858

350 euro voor een Boss SE-70... tja...

i+love+cocaine.jpg

:dubbel:

Ja, toch knap, dat iemand zo'n advertentie maakt en niet ondertussen helemaal kapotdood gaat van het lachen.

Misschien wil hij alleen prijsvoorstellen ontvangen en hem niet daadwerkelijk per opbod verkopen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back