grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zit te wachten op de eerste die z'n MC-303 als de "super opvolger van de TB-303" voor 900 aanbiedt :D

maar serious gasten, er is op dit moment een vreemde crossover gaande van "echte" vintage (TRx0X, MOOG etc) tot een hoop oude Roland meuk, rijp voor het millieupark, maar toch nog 400 euro proberen te vragen voor een "Vintage EQ, of mixer" :D En die wildgroei is een beetje irritant.

Onderaan de streep blijft het natuurlijk wat de gek er voor geeft, Van het proberen voor 100 meer op de 808 0f 909 te vangen, zal ik ook niet echt wakker liggen, maar de de echte oude TERINGZOOI die regelmatig aanbeboden wordt met dooddoeners asl "de echte kenner weet genoeg" dan moet ik toch wel weer hartelijk lachen.... compleet een plaat voor de kop en klaar om een minder op de hoogte zijnd persoon een poot uit te draaien)

is het een probleem dat ik me hiermee bezig houd voor jou? mag dat pas, als jij het begrijpt? heb ik iets verkeerd gezegd misschien? zit je iets dwars?

Op al deze vragen is het antwoord "nee".

EDIT:

Ik zie nu pas de ongelukkige combinatie van post 1730 en 1737.
Post 1730 is een (flauw) grapje met enig venijn (wat moet kunnen vind ik).
Post 1737 was helemaal niet vervelend bedoeld.
Maar ik snap wel dat hij in combinatie met post 1730 zo wordt gelezen.
Ik was vergeten dat post 1730 een reactie is op een post van jou Leo.
Post 1737 was bedoeld als een aanmoediging in de richting: schijt aan de prijspolitie, we leven in een vrij land en iedereen mag zelf bepalen wat hij wel en niet verhandelt en welke prijs hij daarvoor vraagt.

Laatst gewijzigd:
Oorspronkelijk geplaatst door dj_bomber Bekijk bericht
http://link.marktplaats.nl/521686051
hoop geld voor een SM
tja, en toch - ik heb het nog nooit eerder gezien en als ik een mooie system 100 set zou hebben, zou ik er graag €120 voor over hebben om het originele manual eraan toe te voegen.

Das waar, kun je jezelf een System 100 veroorloven dan is een originele servicemanual niet heel veel meer geld en dus een goede investering om je system in goede conditie te houden. :D

Tsja als er een volledige kaartenset bij zit... maar dan nog best wel duur en deze M1 zal vermoedelijk lang te koop blijven staan.. Deze mogen we wel met recht grappenmaker noemen. 8>

Edit, die Pro-One daarentegen zou nog wel eens leuk kunnen gaan, echt analoog komt niet vaak meer voorbij op mp.

Laatst gewijzigd:
Bizar hoe die prijzen zo snel omhooggegaan zijn, dat die 808jes nu al voor gem. 1500 weggaan. Dure grappen, maar is gewoon vraag en aanbod...

Paar jaar terug was ik ook bij leo zon ding opkomen halen gelukkig voor nét onder de 1000.

808's worden nog echt gebruikt dus er sneuvelt wel eentje zo nu en dan. De echt mooie zullen voorlopig nog wel in vraagprijs toenemen. Ik krijg zo de indruk dat itt de 808 men nou wel de lol van een 303 gezien heeft, die gaat niet meer zo hard omhoog toch?

de prijzen van de 303tjes zijn inderdaad gestagneerd, maar dat kan tijdelijk zijn.
Zal ook wel met al die kloontjes te maken hebben...

Je hebt inderdaad onderhand wel héél mooie 303 kloons aan gezonde prijzen, en voor de bouwkwaliteit van het origineel moet je het niet doen. :) De brooddoos. :D

ben benieuwd wanneer digitale synths nou eens vintage worden, ik laat mn DX7 en wavestation dus nog even rijpen :)

Maar nog even over die verengalmen. Die zitten toch ook vaak in van die oude orgels die je gratis bij oma af mag komen halen? Ik herinner me dat mijn Eminent ook van die "gazzooing bloing tziooong" geluiden maakte bij het vervoer. Kun je die dingen er dan niet uithalen of zit de electronica te veel verweven in de rest van het apparaat?

de ene galmveer is de ander niet.
en idd, de elektronica zit nogal verweven in het orgel.
je hebt zogezegd ¨gewone¨ veren galmen¨, en je hebt goeie verengalmen, en daar zit toch een behoorlijk verschil tussen...

:mega:

Nooit kopen zonder te beluisteren dus. Tenminste niet als ze zo'n vermogen kosten als degene die hier werd gepost.

De veertank zelf is makkelijk uit die orgels te verwijderen, maar dan moet je er zelf een preampje voor brouwen. Want als je die veertanken met de gewone lijnuitgang van een apparaat aanstuurt, zal er niet veel moois gebeuren.

Houdt niet veel in hoor zo'n preampje; de schema's staan op internet.

de ene galmveer is de ander niet.
en idd, de elektronica zit nogal verweven in het orgel.
je hebt zogezegd ¨gewone¨ veren galmen¨, en je hebt goeie verengalmen, en daar zit toch een behoorlijk verschil tussen...

:mega:

Je wil natuurlijk soms juist dat iets wat minder realistisch klinkt.

Dit is GEEN GRAP, maar keiharde realiteit. Een receiver met ingebouwde ritmebox.
Allemachtig wat een ding! Wat zal dat indertijd wel niet hebben gekost?
Ik heb hem maar even op mijn Beobachtungsliste gezet want ik ben heel benieuwd voor welke prijs die weggaat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back