Ik zit te wachten op de eerste die z'n MC-303 als de "super opvolger van de TB-303" voor 900 aanbiedt 
maar serious gasten, er is op dit moment een vreemde crossover gaande van "echte" vintage (TRx0X, MOOG etc) tot een hoop oude Roland meuk, rijp voor het millieupark, maar toch nog 400 euro proberen te vragen voor een "Vintage EQ, of mixer"
En die wildgroei is een beetje irritant.
Onderaan de streep blijft het natuurlijk wat de gek er voor geeft, Van het proberen voor 100 meer op de 808 0f 909 te vangen, zal ik ook niet echt wakker liggen, maar de de echte oude TERINGZOOI die regelmatig aanbeboden wordt met dooddoeners asl "de echte kenner weet genoeg" dan moet ik toch wel weer hartelijk lachen.... compleet een plaat voor de kop en klaar om een minder op de hoogte zijnd persoon een poot uit te draaien)

maar serious gasten, er is op dit moment een vreemde crossover gaande van "echte" vintage (TRx0X, MOOG etc) tot een hoop oude Roland meuk, rijp voor het millieupark, maar toch nog 400 euro proberen te vragen voor een "Vintage EQ, of mixer"
En die wildgroei is een beetje irritant.Onderaan de streep blijft het natuurlijk wat de gek er voor geeft, Van het proberen voor 100 meer op de 808 0f 909 te vangen, zal ik ook niet echt wakker liggen, maar de de echte oude TERINGZOOI die regelmatig aanbeboden wordt met dooddoeners asl "de echte kenner weet genoeg" dan moet ik toch wel weer hartelijk lachen.... compleet een plaat voor de kop en klaar om een minder op de hoogte zijnd persoon een poot uit te draaien)

De brooddoos.