grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tuurlijk, je kan overal worden opgelicht maar daar gaat het nu even niet om toch?
Die flauwe advertenties waar we het nu over hebben kun je op Marktplaats zonder problemen plaatsen. Op eBay zou het de grappenmaker zoveel gesodemieter opleveren dat hij het wel zou laten.

Tuurlijk, je kan overal worden opgelicht maar daar gaat het nu even niet om toch?
Die flauwe advertenties waar we het nu over hebben kun je op Marktplaats zonder problemen plaatsen. Op eBay zou het de grappenmaker zoveel gesodemieter opleveren dat hij het wel zou laten.

ja het is te makkelijk idd. Ze moeten de advertenties zowieso koppelen aan een IP nummer, maar zelfs dat doen ze niet dat iemand niet meer kan plaatsen na 10 klachten. Iemand kan eindeloos advertenties plaatsen. Het is te makkelijk om via internet een masker op te zetten en de boel te belazeren. Zou die eens face to face moeten proberen. Durft ie niet, omdat het een watje is. Maar persoon reageert niet, dus valt nog mee eigenlijk. Er zijn er ook die TOMTOMS aan de man brengen, mensen maken geld over. Spul wordt niet geleverd.

zijn we keeretjuh klaar stumperds

De stradivarius onder de synthesizers. Analoog geluid en helemaal vintage!

Bieden vanaf E 2000,-

Sneu hoor.. maar moest er toch om grinniken. :D

http://link.marktplaats.nl/351709775

Neeeee! Jongens, ga nou niet hier die discussie uit het Jupiter 8 topic verder uitvechten...

2000 is wel een beetje duur voor die combi m.i. Ik dacht dat je er zelfs met de huidige gekte voor hooguit 1100+700 = 1800 wel was, en dat is dan geen koopje?

Hoe weet je dan dat dat dezelfde persoon is? Misschien heeft hij alleen die foto overgenomen?

Ja als zijn eigen gestolen is heeft hij natuurlijk een foto van internet gehaald om te laten zien welk apparaat hij zoekt.

Ok mischien waar maar meestal hangen dit soort dingen samen. Zo zie je maar hoe verwarrend het www is.

Edgar komt als een aparte verkoper over maar ik heb de Tyros vorig jaar van hem gekocht, en dat ging allemaal gewoon prima.... Hij is inderdaad wel duur, maarja, laat hem lekker.... komt er vanzelf wel achter dat je voor een discover-5 inderdaad niet meer dan 300-350 kan vangen!

Shit man, had ik hem nou maar gekocht. Hij is weer gestegen naar 450 euro
http://link.marktplaats.nl/351877742

450?
maarja.... er staat wel.

Inruil met en ander keyboard mogelijk!

En hij wil alleen telefonisch contact, en dat verloopt nogal lastig kan ik melden(heb met hem via de telefoon contact gehad over die Tyros toen, en hij spreekt hèèèl gebrekkig nederlands)

Een olijkerd vraagt 350€ voor een Poly800 mkII. Mét heel mooi verhaaltje erbij natuurlijk.

Je kan natuurlijk proberen...

het is toch wel de reversed keys mag ik hopen?
Nog nooit zo'n lelijke synth gezien by the way
The poly 800 is al lelijk, maar die reversed keys komt de poly niet ten goede.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back