grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Laat me raden, degene die hem gratis had opgehaald probeerde hem daarna weer te verkopen?
Toch niet hier op het forum mag ik hopen? Dat zou wel heel erg zijn.

Laat me raden, degene die hem gratis had opgehaald probeerde hem daarna weer te verkopen?

Valt wel mee toch? het zou pas erg zijn als degene de flightcase (wel een mooie trouwens) alsnog naar de stort heeft gebracht:D

Ja van je (forum)vrienden moet je het hebben....

denk dat ie iemand betaald heeft om hem alsnog naar het stort te brengen !

Dat zou wel heel erg zijn.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat iemand iets kwam kopen tegen een bodemprijs en het twee dagen later voor het dubbele weer hier te koop stond. Tja, da's iemand z'n goed recht natuurlijk. Alleen de gemiddelde forumbezoeker zoekt even tussen de oude aanbiedingen en weet dan wel beter.

Misschien een stomme vraag, maar wat weet de gemiddelde forumbezoeker dan beter?

Dat hij het dan niet moet kopen of dat hij de vorige prijs mag gaan afdwingen. :?

Ik snap dat het lullig is als je zoiets overkomt maar het is meer de schuld vd verkoper dan die vd koper die daarna verkoper gaat spelen met winst , want je hebt gewoon niet goed marktonderzoek gedaan voordat je het aanbod :D , heb je dat wel gedaan, maar wil je gewoon sinterklaas spelen, dat kan ook, maar die mensen hoor je vast niet zeuren. Neem Ykaruzo hier op SF bijv. Ik weet haast wel zeker dat het meeste spul wat hij verkoopt een week later weer in de verkoop gaat. Als je iets ver onder de gemiddelde prijs verkoopt ziet iedereen daar wel handel in neem ik aan.

Ehm, je trekt een heleboel conclusies die volgens mij nergens op gebaseerd zijn. Mijn vraagprijs was redelijk marktconform (minstens drie eerdere aanbeidingen voor ongeveer dezelfde prijs). Zijn vraagprijs was het dubbele daarvan, en dus mijns inziens niet echt marktconform. Ik weet niet of hij hem ook daarvoor verkocht heeft, ik verwacht het niet. Indien wel, goed voor hem. Ik kan daar niet mee zitten. Ik noemde het alleen maar omdat het dus wel vaker gebeurt. En ik heb niks te klagen want ik kreeg mijn vraagprijs...

Vind dit ook wel een grappenmaker! Die Edgar met zijn Roland Discover
http://link.marktplaats.nl/350451409
Herplaatst dagelijks deze advertentie. Hij is begonnen met 475 euro. Mailde hem toen dat hij te hoog zat met zijn vraagprijs en wij dus eerder verlost zouden zijn van deze advertentie. Duurde 2 weken voordat hij zakte naar 400. Staat er nu zeker al 2 maanden op x 30 dagen is 60 herplaatsingen x 5 minuten = 5 uur. Als hij 5 uur had gewerkt had hij de winst gehad waar hij zo naar verlangt. Helaas voor ons zal deze advertentie er de komende maanden nog zeker dagelijks staan. Hij zal er echt niet meer dan 300 euro voor vangen.

@etaoin

Dat wist ik natuurlijk niet, kan mij trouwens ook niet voorstellen dat je iets bijna 2x conform de marktprijs aanbied. Of sommige mensen met dat soort dubbele prijzen ook daadwerkelijk iets verkopen vraag ik mij soms weleens af, of je moet net een miljonair tegen komen die dat ding perse wilt. Maar we zijn het er over eens, dat waarneer hier bijv. een TB303 voor €500 word aangeboden dat je de klok erop kan zetten dat die een week later voor €1000 er staat. Lijkt mij ook wel normaal eerlijk gezegd.

Allemachtig. Iemand biedt een MC-505 aan en zet er bij "Zo goed als nieuw".
Moeten jullie eens naar die 2e foto kijken, de pots staan alle kanten op. Ik hoop niet dat diegene ook hier op het forum verkoopt.

Voor hardcore begrippen is dit een in nieuwstaat verkerende MC505

Voor hardcore begrippen is dit een in nieuwstaat verkerende MC505

Ik had t ook gezien,. khad die dude nog voor de fun gemaild,. waarom de knopjes zo scheef staan,. nog niks terug gehoord helaas,..

Buiten dat,.. die van mij ziet er echt een stuk rotter uit!!! Helemaal ondergekladderd (wat gekke trippende teknohippies met cd markers in een onbewust moment erop losgelaten) en wat kromme en ontbrekende pots,.. Maar werkt nog ,...jawel,..als nieuw!,. Met een mooi nieuw display dat ik r zelf ingefrut heb,..En idd,. na 10 jaar hardcore underground tekno livesets,. dan gaat t er zo uit zien,. Maar om t nou t predikaat "nieuwstaat" mee te geven:?:?:?

Ik had t ook gezien,. khad die dude nog voor de fun gemaild,. waarom de knopjes zo scheef staan,. nog niks terug gehoord helaas,..

Een maat van me had hem gemaild over die sp808, maar geen reactie ontvangen.
Maar goed ook al staan de knoppen scheef, dan kan die evengoed werken, maar het ziet er niet uit.. Ik zou het ook niet zo snel kopen als knoppen scheef staan.
misschien bedoelde die ook wel de binnenkant..zo goed als nieuw..

Ik heb het zelf laatst ook op marktplaats gehad met een mixer... zo goed als nieuw, tot ik bij hem was... had echt zoiets van he.... roest... er miste knoppen.. verf was afgebladerd... zag er niet uit.. ja ja zo goed als nieuw.. had die dus een foto gewoon van het internet geplukt.. op de foto zag hij er dan ook picobello uit. ggrrr... en het was ook niet naast de deur... :stupid

Ja, zelf even een foto maken is voor veel mensen blijkbaar te veel moeite.
Valt me trouwens op dat dat hier ook heel weinig gebeurt. Ik denk dat iets makkelijker verkoopt als je even de moeite neemt om een fatsoenlijke foto te maken en even wat tijd aan je advertentietekst besteedt.
Neem nou deze: klik
Geen foto en de moeite niet genomen om ook maar iets over het ding te vertellen.
Op die manier kun je toch niet verwachten dat iemand een bod plaatst?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back