grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of wat dacht je van alleen betalen met paypal. Hij ontvangt zijn product en beweert dat hij het product niet heeft ontvangen en zijn geld terugvordert. Dat is heel makkelijk bij paypal.

Hello My son,

i am Rev. Father Edwin Clark I will like to have this item for our branch church pastor in Nigeria i will like you to calculate the shipping cost and the item price together via( POSTAL ACCOMMODATION INTERNATIONAL) cost to our branch church pastor in west africa Nigeria and you will ship the item to our branch pastor immediately you receive my payment approval from paypal.so i will like you to get back to me with your PayPal email address so as to make the payment .

Regard,

Rev,Father Edwin Clark
CHRIST HOLY CHURCH MISSION USA

Hello My Dear Son,

I will like you to calculate the shipping cost and the item price together via ( POSTAL ACCOMMODATION INTERNATIONAL) cost to our good Pastor in Nigeria and you will ship the item to our good pastor as gift immediately you recieve my payment approval notification from paypal.and also send along your PAYPAL email address so as to make the payment today ok thanks,
These is His Address Below....

Name: Nwokorobia Obinna
Address: 40, Pa Alao Ojo Street Aina Bus/Stop Iju Road
City: Agege
State: Lagos
Zip Code 23401
Country: Nigeria
Phone +2348035183119

I am waiting for the shipping cost and the item price together via( POSTAL ACCOMMODATION INTERNATIONAL) cost to Nigeria so that i can make the payment to you through paypal online payment and you will also need to get me your paypal email address for the payment today and ready to ship the item soon now.

Looking forward to read from you as soon as possible.

Regards,
Rev.Father Edwin Clark
CHRIST HOLY CHURCH MISSION USA

Ook al komt hij uit nigeria, als hij eerst geld stort lijkt me er niks aan de hand. niet alle negerianen zijn oplichters(denk ik:))
Is dat nou een woordspeling of een tikfout? :)

wat ik de laatste tijd wel steeds vaker heb is dat ik reageer op een advertentie een reactie terug krijg, weer wat verzend en dan gewoon helemaal niks meer hoor.

zelfde als iemand op mijn advertentie reageerd. ik schrijf iets terug en ik hoor gewoon niks meer, uit ergernis maar de mail een stuk of 50 keer verstuurd.

Waarschijnlijk hebben ze het dan al verkocht of in het andere geval geen belangstelling meer en ontbreekt het ze aan het fatsoen om dat even netjes te melden.

Vorige week nog: Boss RE-20 in mijn eigen dorp te koop. Mooi! Ik stuur een mail dat ik hem voor de vraagprijs wil kopen. Radiostilte 1 dag, 1 week, 2 weken... Ondertussen is de RE-20 stilletjes uit zijn advertentielijstje gewist, maar mij even mailen ho maar.

wat ik de laatste tijd wel steeds vaker heb is dat ik reageer op een advertentie een reactie terug krijg, weer wat verzend en dan gewoon helemaal niks meer hoor.

zelfde als iemand op mijn advertentie reageerd. ik schrijf iets terug en ik hoor gewoon niks meer, uit ergernis maar de mail een stuk of 50 keer verstuurd.

Ik maak te vaak precies hetzelfde mee.... :stupid

Plaats dan verdorie geen advertentie als je toch te lam bent om te reageren.

Ik maak me daar nooit druk over..filtert meteen de waardeloze verkopers er uit. Mensen die zaken willen doen mailen wel terug.

Of wat dacht je van alleen betalen met paypal. Hij ontvangt zijn product en beweert dat hij het product niet heeft ontvangen en zijn geld terugvordert. Dat is heel makkelijk bij paypal.

Tenzij je aangetekend verstuurd hebt.

@analogmadness
Dank voor de dikke glimlach op mijn gezicht. Zelfs de artiesten namen zijn vertaald in die advertentie:

Het wordt gebruikt door 808 Staats, De Bol, De Kristal Methode, Lucht, Jean-Michel Jarre, Freddy Vers, Jan de Hamer, Sloeg Jovi, INXS, Kwal, Imperiale Ruk, Moog Kookboek, Rick Wakeman, Labradford, George Hertog en James
"Jimmy Jam" Harris III Op

Helemaal geweldig :D :okdan:

Imperiale Ruk

:halleluja :D :dubbel:

Geweldig idd... thh! De rest is ook geweldig.

Haha supergrappig :D

staat hier op mp een studio box te koop: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=131379

Bij nachecken van de foto's blijkt dat hij niet 240 x 180 is maar 120 x 180 ....... en dat zegt ie zelf niet, dat heb ik voor hem moeten uitrekenen aan de hand van de fabrikant zijn website.

Vond dat wel een grappenmaker.

Waar kan jij dat zien dan. Heb het zojuist bekeken en kan nergens uit opmaken dat hij geen box van 240 x 180 heeft.

Kunnen jullie geen screenshots maken van die advertenties? Al die links zijn dood. :P

Waar kan jij dat zien dan. Heb het zojuist bekeken en kan nergens uit opmaken dat hij geen box van 240 x 180 heeft.

Ik kreeg foto's via de mail. het bestaat uit 3 x 2 segmenten.

Per segment is 60 cm interne oppervlakte. Dus 180 x 120.
Hij heeft het opgemeten, maar dat zijn de buitenmaten waar 30 cm isolatie bij zit.
De buitenmaten zijn ruim minder dan 240 x 180 (namelijk 206 x 150).

Erg jammer, anders had ik het direct gekocht waarschijnlijk.

Ik kreeg foto's via de mail. het bestaat uit 3 x 2 segmenten.

Per segment is 60 cm interne oppervlakte. Dus 180 x 120.
Hij heeft het opgemeten, maar dat zijn de buitenmaten waar 30 cm isolatie bij zit.
De buitenmaten zijn ruim minder dan 240 x 180 (namelijk 206 x 150).

Dan lijkt het me eerder iemand aan het klungelen met maatvoering. :P:P

Nieuwprijs van grotere uitvoeringen trouwens best wel prijzig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back