grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tsja, maar hoe kan je opgelicht worden als iemand niet reageert, zelfs niet op het aanbieden van een vooruitbetaling?
Klinkt meer als pesterij van gearlustigen zoals wij :-)

Zo van: "haha, kijk ze rennen en hopen met hun hard bonzende harten!"
jaja, geef maar toe! 8o)

bij mij ook

en dan baal je als ze opeens afhaken, niet reageren of een of andere buitenlandse reactie terugkomt.

eikels inderdaad,
maar soms loopt het gewoon langzaam, ook dat bestaat, en heb je op het einde toch een hele mooie synth of galm thuis staan, voor een redelijke prijs.
i.h.a. : zonder telefoonnummer en andere persoonlijke gegevensuitwisseling: altijd oppassen.
als je niet weet met wie je dealt, weet je ook niet of je wordt opgelicht.

Net op MP gezien, iemand die met het volgende citaat een Roland PG-300 aanbied : Hij is door mij als eerste eigenaar 2 of 3 keer gebruikt, omdat de programmer NIEUW is in doos, is het een buitenkans voor de verzamelaar. En verder : Hij heeft een klein lak schade plekje onder het type print. Deze schade is ongeveer 1 vierkante millimeter en heeft er altijd al opgezeten,want zo haalde ik hem uit de doos.Mijn mening is dat deze vent iemand dingen wil laten geloven die dus niet zo zijn, want : hoe kan het als hij volgens koper nieuw was toen hij hem kreeg er een beschadiging op zat en nog belangrijker, de midi bussen tonen wel degelijk slijtage en dat van 2/3 keer gebruik.
Complete nonsens en veeeeeeels te duur, misschien betaal je wel de meer prijs dan gangbaar is voor die mooie originele doos :?

Jaja.. ik geef toe!! ik kon het ook niet laten om toch even te reageren op de advertentie van Marloes :D
Hey Marloes je buik hangt over je poes, en de groetjes aan Rinus

attachment.php

TB303 voor 10.000 euro. Te mooi om waar te zijn!!

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    56,2 KB · Bekeken: 67
  • 2.jpg
    2.jpg
    139,1 KB · Bekeken: 73
  • 3.jpg
    3.jpg
    38,7 KB · Bekeken: 87
Kan de link niet plaatsen: mp.
Korg poly 800 voor 280 euro :dubbel:

Laatst gewijzigd:
Sorry guys it's me :dubbel::dubbel::dubbel: :verkoght:

https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1426805&postcount=19
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1426817#post1426817
Was ff om te laten zien hoe onbetrouwbaar een MP account kan zijn. :D

Natuurlijk gaat het om de welbekende 303 uit dit draadje
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=145296

Het was al wel duidelijk denk ik ;) maar om nog meer hilariteit te voorkomen... Had de advertentie ff snel gemaakt voor dit draadje, om te laten zien dat de MP account niets meer is dan een counter van het aantal jaren dat je geregistreerd bent...
of je daar nou Chris Westbrook uit de United States invult of Marloes uit Groningen.. :D
Een account op MP, hoe lang ook al actief daar, zegt helemaal niets over de betrouwbaarheid.
Al biedt Chris Westbrook zijn 303 overigens gewoon aan op ebay maar dan voor 10.000 dollar :dubbel:

attachment.php

Attachments

• a joke.jpg
    a joke.jpg
    67,3 KB · Bekeken: 74
tja rare " als er van de 6.99 miljard mensen er drie op internet staan per week om te kopen dan is het best rare.

in een stad als amsterdam zouden dan ongeveer 8 tr-808's moeten zijn, maar als ik zo hoor hier dan zou ik bijna denken dat 85% van alle 808's in het altijd mierenneu*ende Nederland staan.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back