grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als tie helemaal 101% is E900,- maar weet dat de membraantoetsen niet meer worden gemaakt en dus onvervangbaar zijn. Maw dan moet de polaris de afgelopen 25 jaar in de doos hebben gestaan om nog in zon staat te kunnen verkeren. En dan het techniek verhaal nog....

En klinkt hij een beetje mooi? Op youtube hoor ik voornamelijk onaangename geluidjes in de demo's.

Je zou natuurlijk ooit het frontpaneel door gewone switches kunnen veranderen, maar da's ook geen job van een uurtje en 10 euro...

Jep, al eens gezien maar je moet niet denken dat je er een in zon staat koopt van meneer grappenmaker marktplaats. De eigenaar van deze vid heeft de polaris helemaal opgekalefaterd tot in het extreme (opamps) aan toe. Truukje met die geinventeerde keyboard scale ga je met een gewone ook niet redden. Dit is een Polaris op zn 125% best:)

Deze thread gaat echt alle kanten op :-)
De DW-8000 heeft erg mooie filters, maar ik ben toch blij dat ik hem verkocht heb, de basisklank van die waveforms kon ik maar niet aan wennen.

Hop, kom nu maar weer op met die ECHTE 'grappenmakers' op MP!

Ik blijf het leuk vinden hoe je in de sectie "Midi-apparatuur" altijd weer hifisets tegen komt in het "midi" formaat :P volgens mij ga je je doelgroep dan net niet helemaal bereiken :dubbel:
http://link.marktplaats.nl/489795225

Oh tis zeker geen juup meer een DW-8000 en das ook best wel verdienstelijk kan ik zeggen...
De vergelijking met de DW8000 volg ik niet helemaal maar ik zou zeer zeker 300 over hebben voor een Chroma Polaris. 't Is idd een grote grap.. wat een harrie in de warrie :D 2000 dat is ongeveer de prijs van een Rhodes Chroma.
Polaris is gewoon duur vanwege de zeldzaamheid....
De Polaris heeft 6 zeer zeldzame dual osc Cems (3374) die ook in de Akai VX600 en Oberheim Xpander zitten.

wat een harrie in de warrie :D 2000 dat is ongeveer de prijs van een Rhodes Chroma.

er zijn er meer in de war wat dat betreft en zo stijgen de prijzen lekker.

de chroma polaris (niet per se deze) heb ik al vaker voor rond 2000 aangeboden gezien door mensen die even simpel rekenen: rhodes chroma duur, polaris ook duur.....

maar eh... rhodes chroma voor 2000, da's ook zoiets'gaat normaal gesproken niet meer lukken. pas scoorde er nog iemand hier eentje voor 900 op marktplaats schijnbaar, maar normaal gesproken mag je dat nu optellen bij die 2000 van jou, voor een goede rhodes chroma.

en dan zijn er natuurlijk ook weer de mensen die andersom rekenen: hé, polaris voor 2000, die was toch minder dan de helft van een rhodes chroma waard?? weet je wat: rhodes chroma: 4500 euro !

en zo blijven we lekker bezig. ;)

Oorspronkelijk geplaatst door dj_bomber Bekijk bericht
Oh tis zeker geen juup meer een DW-8000 en das ook best wel verdienstelijk kan ik zeggen...
De vergelijking met de DW8000 volg ik niet helemaal maar ik zou zeer zeker 300 over hebben voor een Chroma Polaris. 't Is idd een grote grap.. wat een harrie in de warrie 2000 dat is ongeveer de prijs van een Rhodes Chroma.

Ja pcies, want voor 300 pop heb je dus al een DW die er niet heel veel voor onder doet en uiteraard nog betere voorbeelden te noemen die onder de 2000 te krijgen zijn. legio :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back