grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een snelle berekening zou top marktwaarde 65000 eu zijn...minus service, minus quantum korting, minus ophalen...zou ik 40.000 eu geen gek bedrag vinden..

MAAR GEEN 160.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou, voor 60.000 misschien ook nog wel, ga maar s tellen, maar zo'n partij in 1 keer willen verkopen, dat is toch gekkenwerk - en het mag een tonnetje minder.

Een snelle berekening zou top marktwaarde 65000 eu zijn...minus service, minus quantum korting, minus ophalen...zou ik 40.000 eu geen gek bedrag vinden..

MAAR GEEN 160.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

had ik nog niet gelezen. zoiets zal het inderdaad zijn, maar ik zou wel meer dan 40 willen betalen voor zoiets. alleen jammer van alle tijd die gaat zitten in die hele hoop oninteressante dingen.

nou, voor 60.000 misschien ook nog wel, ga maar s tellen, maar zo'n partij in 1 keer willen verkopen, dat is toch gekkenwerk - en het mag een tonnetje minder.

Ik verwacht van koper een korting ivm massa, service die volgt want een hoop is denk ik gaar..

40.000 niks meer, alles daarboven is niet interessant..

Heb vijf advertenties marktplaats op geslingerd onder de meest uiteenlopende categorieën. Overal bij gezet "bij serieuze interesse ook even een mailtje sturen". Vier kutbiedingen en natuurlijk geen mailtje gekregen.

Als je al te lam bent om een mailtje te sturen, hoe geïnteresseerd ben je dan eigenlijk? Ik wil best wel eens wat verpatsen onder de heersende marktwaarde, maar kom dan wel een beetje gemotiveerd over dat je het ook echt wil hebben....:kont:

Kijk, dat is de juiste houding! direct dreigen! (je moet uiteraard op Ebay altijd dokken als je biedt, da's bij elke veiling zo)
BEI EINEM GEBOT OHNE ZAHLUNGSABSICHT WIRD DIE SACHE PER ANWALT ABGEWICKELT.

Totaal bizar die verkoop idd, ik zie vooral apparaten staan die je voor rond de 300 euro kan kopen, en weinig echte dure knallers.
Voor de grap heb ik ff aan al die items in een spreadsheet een prijs gehangen van wat ik zo'n beetje weet wat dingen waard zijn (en da's soms vast te hoog en soms te laag) maar ik kom dan tot 72.000 EURO - echt totaal bizar dus om er 160.000 voor te vragen! als je zoveel shit dan toch in 1 keer koopt, maak er dan ook een echt mooie prijs van...

Laatst gewijzigd:
Kijk, dat is de juiste houding! direct dreigen! (je moet uiteraard op Ebay altijd dokken als je biedt, da's bij elke veiling zo)
BEI EINEM GEBOT OHNE ZAHLUNGSABSICHT WIRD DIE SACHE PER ANWALT ABGEWICKELT.

Ach ja, hoe hard wil je mensen de deur uit jagen..

De klapper...de baas der aller grappenmakers..

http://www.ebay.de/itm/KONVOLUT-SYNT...ht_6718wt_1413

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahaha ik heb in tijden niet meer zo goed gelachen, een paar lullige junotjes en jvtjes op de foto en dan zon waslijst eronder plakken. Hoe dom denk je dat we zijn stomme braadworstslikker!! Mogen we het zeker niet komen ophalen in garftstadt einfach versandung jah moewahahahaha Klootviool!

als het alleen verzonden werd kon ik het mij nog voorstellen, alles appart opsturen8)
dikke €1000 aan verzendkosten voor alle gear.

nou, zo schieten we wel een beetje door - het komt wel vaker voor dat mensen denken een fabergé ei in handen te hebben, terwijl het gewoon uit het kippenhok komt, alleen dan op kleinere schaal. uiteindelijk leven we allemaal in onze eigen zeepbel en de ene bel sluit wat beter aan bij de realiteit dan de andere.
ik wil voorlopig nog wel eens zien wie hier kans ziet zo'n verzameling op te bouwen.

kent iemand betreffend heerschap ( of dame natuurlijk ) ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back