grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tot zover dus die jongen zijn handeltje in PDF's aan 4.50€. Helaasch. :)

Hij discrimineert ook nog want hij heeft het over de Nederlandse handleiding.

Maar.. in de advertentietekst maakt ie het allemaal weer goet eh.. foud
Een Nederland stalige handdleiding van de Tr-707

Als hij maar in goede staat verkeerd. :)

(Wat ik ook een leuke vind, zijn mensen die "verder in goede staat" schrijven zonder dat daar een schade of gebrek aan vooraf gaat. :))

Mooi die doos ZigZagforms voor die noeste Star LC-10 net buiten beeld! :halleluja

FaNgsOlgWjuI46+0JHeUWQ==.jpg

Als je deze OB8 koopt mag je een paar weken wachten...voor de echte geduldige koper.

http://www.ebay.de/itm/OBERHEIM-OB8...oequipment&hash=item27bf33f11e#ht_1247wt_1413

Because it´s very busy at the moment the service will take a few weeks to be ready. SO THIS OB8 IS NOT READY YET. This extraordinary sounding synth is for the musician that doesn´t mind to wait a few weeks for it to be delivered.

!!!!!!!!!!!!

hij is al excellent, die enkele weken zullen dan wel gebruikt worden om hem verder te poetsen en polijsten. wordt om door een ringetje te halen :D

Tot zover dus die jongen zijn handeltje in PDF's aan 4.50€. Helaasch. :)

das wel een goeie ja .Een Nederlandse handleiding roland tr-707. maar ja als je geen engels kan dan zit je gebakken (lijkt me sterk als nederlander idd) maar goed das weer een ander verhaal. als je daarom echt verlegen zit dan zijn 2 biertjes minder aan de bar misschien wel een uitkomst voor je alcolisme. Al lijkt me dat dan ook wel weer sterk dat die zoden aan de dijk zoude gaan zetten. denk dat er sowieso weinig belngstelling voor is. orginele zie ik ze dan wel weer weinig...:eureka:* ik ben wel geintereseerd in een orginele dus mocht iemand er een hebben ( hoeft geen Nederlandstalige te zijn) hehe. voor en goed exemplaar heb ik 11 euro over. :eureka:

edit bedankt voor de tr-707 link trouwens

Vintage is helemaal niet interessant meer eigenlijk, beter gewoon modular gaan, kost je minder en kan je meer mee.

Vintage is helemaal niet interessant meer eigenlijk, beter gewoon modular gaan, kost je minder en kan je meer mee.

Tja of nieuw analoog. Goedkoper, betere MIDI specs, 30 jaar nieuwer....

Dat is ook wel zo, maar bijvoorbeeld filters van oude analoogjes kom je in het modulaire circuit weer veel tegen, als het je om die vintage klank gaat kan dat een goede alternatieve oplossing zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back