grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je weet nooit waar het uiteindelijk precies voor weg gaat natuurlijk maar deze ad deed vermoeden voor het hoogste bod en niet minder, expliciet als voorwaarde vermeld. Dat het dezelfde verkoper link is als die Prophet dan zal het toch geen onzin zijn lijkt me.. anders had die ook wel 2500 moeten kosten ofzoiets absurds. Zou zeggen zet die pg op marktplaats en kijk wat ie doet :koffie:

De 2 advertenties hadden bij het moment van opname een andere naam en woonplaats, en duidelijk een ander uitgangspunt..

Was toch al bezig met foto's maken... ga ik gelijk een plaatje schieten van mijn PG en em op MP zetten... game on :okdan:

Er staat weer een PG-800 op MP.

Soms denken verkopers dat eerst een hoop tam tam maken dat iets duurder is geworden effect heeft op de markt..

Er staat weer een PG-800 op MP.

Soms denken verkopers dat eerst een hoop tam tam maken dat iets duurder is geworden effect heeft op de markt..
Gefopt ;)

dat ben ik :okdan:gewoon omdat ik niets geloof van die nep biedingen op die andere PG...

Had het nog wel heel herkenbaar gemaakt dacht ik met als verkoper SF-allstars :D

check https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1434556&postcount=1182
Die PG800 die voor 550 is verkocht, is een grote grap natuurlijk... Ik wil voor de grap mijn PG800 wel ff op MP zetten.. wil ik weleens zien of die bieders
als Axel en Marius weet ik veel er dan ook zo bovenop zitten.

Gefopt ;)

dat ben ik :okdan:gewoon omdat ik niets geloof van die nep biedingen op die andere PG...

Had het nog wel heel herkenbaar gemaakt dacht ik met als verkoper SF-allstars :D

sherlock holmes. heb je nou echt niks beters te doen ;)

zo ben je straks net zo raar bezig als de 'grappenmakers' zelf. laat lekker gaan joh.

sherlock holmes. heb je nou echt niks beters te doen ;)

zo ben je straks net zo raar bezig als de 'grappenmakers' zelf. laat lekker gaan joh.

Ach een (h)eerlijke wereld is wat we nodig hebben toch??

Straks wordt dit topic nog een parodie van zichzelf :mega:

Dat zal wel loslopen. Hij heeft wel meer rommel te koop, telefoonummer erbij, lokatie in Blokzijl erbij, ophalen. Staat alleen niet in het telefoonboek.

Het gaat lekker met mijn PG op MP.. tijd voor een update.

Bijna 1 dag op marktplaats en nu al een bod van.. jawel, hoe toevallig... 550 euro :dubbel::dubbel::dubbel:

attachment.php

Attachments

• PG 2.jpg
    PG 2.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 66
Mwah dat is goed nieuws voor PG-800 bezitters die em al een tijdje in de hoek hebben staan om stof te collecteren. Proficiat! :baco:
Ik zou meteen een afspraak maken met Muzikant $$$ :P

Ik wacht op een hoger bod.. om vervolgens af te spreken op een duistere parkeerplaats :maffia: :D

Of ruilen tegen deze:

http://link.marktplaats.nl/496611666

Floppy moet je wel even repareren maar goed, de prijs is er natuurlijk ook naar.

Altijd wel mooi, van die kleine mankementjes die totaal geen moeite kosten om te repareren maar desondanks toch niet even gedaan zijn door de verkoper :kont: Wat voor uurloon heb je dan, dat tien minuten van je eigen vrije tijd minder oplevert dan een paar tientjes van je prijs afhalen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back