grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of ruilen tegen deze:

http://link.marktplaats.nl/496611666

Floppy moet je wel even repareren maar goed, de prijs is er natuurlijk ook naar.

Altijd wel mooi, van die kleine mankementjes die totaal geen moeite kosten om te repareren maar desondanks toch niet even gedaan zijn door de verkoper :kont: Wat voor uurloon heb je dan, dat tien minuten van je eigen vrije tijd minder oplevert dan een paar tientjes van je prijs afhalen?

http://link.marktplaats.nl/495932409

Voor synthesizers hoef je er niet naar toe te gaan, staat weinig en afgeprijsd blijft normale prijs lijkt wel, een oude motif 7 voor € 1995, nord 2x voo r€ 1195, stond nog een nord electro, zag geen prijs staan. een korg X3 van € 700 voor € 395..... wel 2e hands...
op hun site staat een hele waslijst met synthesizer, daarvan staat eigenlijk niets in de showroom, nou enigste roland wat ik heb gezien was een volgensmij een oudje een vk7, tenmiste daar leek deze op, maar dan nog nieuw...
ging er naar toe voor een gaia sh01, hadden ze natuurlijk ook niet, wat wel lijkt als je hun site bezoek.

alleen degelijke kabels dat is nog te doen, 2,50 van jack naar xlr +/- 2m lang.

misschien dat de echte kortingen nog wel komen, over een tijdje.

Je kon er vandaag over de koppen lopen , zo druk was het er.
Zelfs op de glazen trap zat je in de "file"
Ik vraag me af of die oude [ te dure] vleugels nog verkocht worden.

was er eerst vanmorgen, denk, moet er snel bij zijn, maar viel me tegen met de synthesizers en helemaal met speciale prijzen..., begin van de middag nog even terug geweest, toen was het gelukkig minder druk, heb niet lang hoeven te wachten bij de kassa, wat kabels en een gitaarstand gekocht voor 3 gitaren.

ja sorry mensen, maar is dit neit de aloude poppeliers scam? opheffingsuitverkoop leegverkoop, keer op keer, weer een nieuwe voorraad zogenaamd dumpen..

Er zijn wel wat orgels die ik zou willen hebben hoor, moest ik plaats hebben.

Een grote studio -op het gelijkvloers, met een hellinkje naast de dorpel :) - met tegen 1 wand een Hammond B3, Eminent 310 en 2000GT, en nog een paar kleppers. Waarom niet.

ja sorry mensen, maar is dit neit de aloude poppeliers scam? opheffingsuitverkoop leegverkoop, keer op keer, weer een nieuwe voorraad zogenaamd dumpen..

Nee ze gaan wel echt dicht hoor. Ben er ook geweest, niet echt spectaculair, kunt beter bij Musicstore bestellen.
Beetje korting krijg je er nog wel uit. Maar denk idd dat het verstandig is om nog even te wachten, want ze zijn nog niet echt weg.

Een tijdje terug dat er hier een advertentie werd gepost van MP met een PG 800 waar 550 euro op geboden was.
Niemand die dat natuurlijk geloofd.. en terecht.
Zoals al wel duidelijk was had ik mijn PG als testcase even opgeofferd en op MP gezet. Allebei 200 keer bekeken en ik denk dat het punt nu wel zo'n beetje gemaakt is :D
Vind het nog best wel een hoge prijs trouwens, niet dat ik mijn PG kwijt wil maar het kastje wordt door al dit soort spookbiedingen kunstmatig hoger voor de kopende partij helaas. ;)

attachment.php

attachment.php

Attachments

• PG800 3.jpg
    PG800 3.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 80
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back