grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is inderdaad prijzig. Maar als je kijkt naar de (explosieve) prijsstijgingen van de J60, JP4, SH101 om zo maar wat te noemen, kijk ik er niet van op.

ikzelf vond je JP6 ook echt niets bijzonders, als ergens roland en jupiter op staat is het automatisch vintage dus blijkbaar

Los gezien van het feit of het vintage is of niet. Dit soort instrumenten zijn gewoon gewild. Punt. En daar zijn de prijzen dan blijkbaar ook naar (lees: er zijn zat eikels ;) die het gevraagde bedrag ervoor willen neertellen).

Echter als ik iets verkoop dan is het aantal "hey alles is prima maar hij is defect ik wil een deel van mijn geld terug" ineens veel hoger!!! De verhouding is zo scheef dat ik de "hey give me a partial refund" claimers ondertussen wel zat ben en het in 9 van de 10 gevallen om "ik kan het altijd proberen" gaat..

Dit, en zou ook kunnen dat hij zelf al een defecte Andromedia had liggen en het gewoon probeerde.

hoezo?

:koffie:

Ik heb 2 manuals gekocht, SH-1000 en PG-300...bleken 2 kleine A5 boekjes te zijn waarvan 1 geperforeerd en de andere met een stempel er in..Ik zou het geen manuals durven noemen slechts quick guides of leaflets (5 blaadjes, 10 pagina nummers)..Ik had voor de prijs (45 eu) op zijn minst verwacht dat de SH-1000 een fatsoenlijke A4 formaat zou hebben..zoals je gewend bent van een manual..

Ik was al aan het twijfelen want ik vond 45 eu aan de hoge kant maar helaas heb ik het toch gedaan (verkoper wilde me ook nog eens 6,75 extra laten betalen voor aangetekend, gelukkig heeft hij het zelf betaald). Ik weet het het is mijn eigen beslissing, echter dat het zo slap zou uitpakken had ik niet verwacht..

Normale waarde per stuk, 7.50 a 10 eu????? maar geen 45 eu...

Ik doe het eigenlijk nooit, maar in dit geval heb ik de verkoper duidelijk laten weten dat ik me min of meer zwaar afgezet voel....

Ik heb recent ook service manuals geveild...eerst vroeg ik er een fors bedrag voor maar daar ben ik vanaf gestapt want het is gewoon onzin om daar veel poen voor te vragen...heb ze vanaf 1 euro geveild en aan de markt overgelaten..en die markt had gelijk.

Maar goed het is niet anders.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back