Hanz
Anonieme Analogist
Jammer, daar is geen smurf van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja, ja, je hebt al 2 TB-303's en je wwilt zeker ook 2 MC-303's, aan je handtekening te zien,Toch nog ff een reactie. Ik vind dit een top initiatief en zou me er graag voor aanmelden. Kan dat schriftelijk dmv een aangetekende fax? Ik beschouw mij zelf zeker als een top producer en heb ook onlangs al mijn werk op een DVD-RW uitgebracht. Ik hoop dat je ook een service kan starten voor de MC303. Daar ben ik nog naar op zoek want die kunnen zo lekker groeven. Ze zijn niet analoog maar zo klinken ze (inmiddels) wel. Misschien ben je ook in een ruil geïnteresseerd voor je parts voorraad want ik heb nog wat vintage retro zelf gedraaide nikkel spoeltjes. Wat denk je van 12,84H, erg gewild inmiddels. Ik hoor het graag!
:Pfff, echte freak ben je om je echt sspul ook in gesamplede dozen te hebben.Roland: 2x TB303 ,1x MINT TB303 in box - 2x TR606, 1x MINT TR606 in box - TR707 - TR808 - TR909 - 2x MSQ100 - MC303

top producers gebruiken gewoon software

Pfff, echte freak ben je om je echt sspul ook in gesamplede dozen te hebben.![]()

Vanaf vandaag start ik een opkoop dienst voor analoge synths met een streepje meer.
Gaat om:
Juno 60's
SH101's
Jupiter's
MKS80's
Moog Minimoog en memorymoog's
Synthex's
en meer van dat caliber...
Ook vintage sample dozen als S900 tot S1100 gezocht.
Gaat om bemiddeling supersynths voor "top producers" en opbouwen van parts voorraad.
Mail me wat je hebt met de vraagprijs op sureshotrecords@live.nl

Wat is een supersynth?
goeie
voor mij althans, anders zouden ze niet van mij zijn
Al m'n synths zijn supersynthsvoor mij althans, anders zouden ze niet van mij zijn