Opkoop analoge synths

Status
Please reply by conversation.
Ik koop ze ook op!! als t een EMS vcs3 of AKS is:D
misschien kan jij mij bemiddelen :luv:

Toch nog ff een reactie. Ik vind dit een top initiatief en zou me er graag voor aanmelden. Kan dat schriftelijk dmv een aangetekende fax? Ik beschouw mij zelf zeker als een top producer en heb ook onlangs al mijn werk op een DVD-RW uitgebracht. Ik hoop dat je ook een service kan starten voor de MC303. Daar ben ik nog naar op zoek want die kunnen zo lekker groeven. Ze zijn niet analoog maar zo klinken ze (inmiddels) wel. Misschien ben je ook in een ruil geïnteresseerd voor je parts voorraad want ik heb nog wat vintage retro zelf gedraaide nikkel spoeltjes. Wat denk je van 12,84H, erg gewild inmiddels. Ik hoor het graag!

Toch nog ff een reactie. Ik vind dit een top initiatief en zou me er graag voor aanmelden. Kan dat schriftelijk dmv een aangetekende fax? Ik beschouw mij zelf zeker als een top producer en heb ook onlangs al mijn werk op een DVD-RW uitgebracht. Ik hoop dat je ook een service kan starten voor de MC303. Daar ben ik nog naar op zoek want die kunnen zo lekker groeven. Ze zijn niet analoog maar zo klinken ze (inmiddels) wel. Misschien ben je ook in een ruil geïnteresseerd voor je parts voorraad want ik heb nog wat vintage retro zelf gedraaide nikkel spoeltjes. Wat denk je van 12,84H, erg gewild inmiddels. Ik hoor het graag!
Ja, ja, je hebt al 2 TB-303's en je wwilt zeker ook 2 MC-303's, aan je handtekening te zien, ;):
Roland: 2x TB303 ,1x MINT TB303 in box - 2x TR606, 1x MINT TR606 in box - TR707 - TR808 - TR909 - 2x MSQ100 - MC303
Pfff, echte freak ben je om je echt sspul ook in gesamplede dozen te hebben. :stupid

beetje laaty om je met synth's bezig te gaan houden als je wilt handelen, of loop ik achter?
maar 10.000 voor m'n jp8 ? prima ,toppie, kom maar

Toch zal je altijd dwazen houden die denken dat ze het best naar een opkoper kunnen gaan omdat ze dan vrijwel zeker hun spullen kwijtraken.

Daarom, ik koop vanaf nu ook analoge EN digitale synths op, contacteer mij eerst!

Misschien moeten alle opkopers zich even in deze thread melden, dan hoeven bezitters die willen verkopen niet zo ver te rijden.

Ergens anders een hoger bod gezien? Wij leggen het verschil bij!

Gratis koeken!

Wij halen ook op!

7 dagen in de week!

Kan je niet beter met een online shop werken. Dan plaats je advertenties voor potentiële verkopers, en als het apparaat verkocht wordt hou jij een aantal procent als commissie..

Nee?

Kapot Lachen trouwens dit topic, jammer vr de ts dat het niet echt grappig bedoeld was, of heb ik het mis?

Ik vergeet nog mijn extra service te vermelden, zolang ik je synth nog niet heb doorverkocht mag je hier 2x in de week op je oude synth komen spelen en je kan 10% korting krijgen op een van de andere synths die ik hier in de verkoop heb staan,
je kan ook je eigen synth terugkopen als je toch echt niet zonder kan binnen 14 dagen voor maar 110% van je ontvangen bedrag!

Bel mij! Hoogste prijs, gladste praatjes! :okdan:

Vanaf vandaag start ik een opkoop dienst voor analoge synths met een streepje meer.

Gaat om:

Juno 60's
SH101's
Jupiter's
MKS80's
Moog Minimoog en memorymoog's
Synthex's

en meer van dat caliber...

Ook vintage sample dozen als S900 tot S1100 gezocht.

Gaat om bemiddeling supersynths voor "top producers" en opbouwen van parts voorraad.

Mail me wat je hebt met de vraagprijs op sureshotrecords@live.nl

:okdan:

Shit, wat Demian zegt. Hmmm.
Ik bied wat Demian biedt, maar dan 1 euro mééérrrr! :D

Wat is een supersynth?

Haha :D goeie

Al m'n synths zijn supersynths 8) voor mij althans, anders zouden ze niet van mij zijn

Te koop: jp8 slechts 9999 EURO
Dat is een koopje, heb ze al voor meer te koop gezien :D

Toevallig wel een lijst met instrumenten waarvan de prijzen de pan uit swingen op sommige veilingsites als evilbay en vemia.

voor deskundig opkopen en maximale winst:
sunny's shining vintage shop
het enige nummer voor analoog in en verkoop in dit deel van west europa.
waarom het zoeken in orient, vs of duister oostblok.
betrouwbaar als u eigenste broekzak.
sunny, voor al u synth's !
max.

Status
Please reply by conversation.
Back