feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je kan ze nu niet meer voor 149 kopen. De lading die nog binnenkomt is al gereserveerd.
Sterker nog er zijn er al meer gereserveerd dan ze er nog krijgen.
Als het goed is nog eenmaal 20, maar heeeeel misschien 30. In dat laatste geval heb je dus misschien nog kans.
Geen idee hoe het met de andere filialen zit. (ik had het over Rotterdam).

Ik ben hier dus echt van aan het balen. ga ik speciaal langs, zijn ze er niet meer, kan niet eens in de winkel IN de winkel reserveren. en dan hoor ik nu dat ze allemaal gereserveerd zijn, en dat er maar 20 binnenkomen in plaats van 70. Heel erg jammer van feedback. - puntje :(

Origineel geplaatst door sander
Sommige mensen hebben er 5 stuks gereserveerd!!!!!!,

Dat laatste vindt ik echt niet leuk. Dan weet je 100% zeker dat die gasten ze weer
met winst gaan doorverkopen..

Ik heb er dus 6 gekocht, 3x de AN200 en 3x de DX200, 1 setje voor mezelf en de rest voor vrienden.
Dus niet iedereen gaat ze doorverkopen met winst....

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik heb er dus 6 gekocht, 3x de AN200 en 3x de DX200, 1 setje voor mezelf en de rest voor vrienden.
Dus niet iedereen gaat ze doorverkopen met winst....

Als jij of 1 van je vrienden dat wel gaat doen, let me know :duivels:

zou ook een dx voor een vriend gaan halen, vind het jammer dat ik nu z'n geld weer terug moet storten.... ;{

kut, halverwege dit topic meteen eentje besteld lees ik verderop dat ze weg zijn :(

had me leuk geleken om op me vakantie mee te nemen, kon ik tenminste een beetje m'n inspiratie op dat ding botvieren

Slaat idd nergens op. De AN200 was er nog niet. Kon ook niet vooruit bestellen. Geeft niks. Want als niemand kan bestellen is het ook eerlijk. Dan vang je iets op op het forum. Vaag...
Bellen naar R'dam dan maar. Nee mag niet. Ok... Hé, op het forum hebben mensen dus echt besteld en het is gereserveerd. Nog eens laten bellen. Sorry mag echt niet. Niemand mag dat, maar er zullen er genoeg zijn.

Nu? Alles is dus uitverkocht hoor ik hier. Mogen ze de afdelingen wel beter op elkaar afstemmen. Wat een communicatie hebben ze daar zeg. Het is niet dat ik dood ga als ik de AN200 niet heb maar het idee hoe ze verkocht worden terwijl jij ze zelf niet kan bestellen it me niet al te lekker. :(

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Slaat idd nergens op. De AN200 was er nog niet. Kon ook niet vooruit bestellen. Geeft niks. Want als niemand kan bestellen is het ook eerlijk. Dan vang je iets op op het forum. Vaag...
Bellen naar R'dam dan maar. Nee mag niet. Ok... Hé, op het forum hebben mensen dus echt besteld en het is gereserveerd. Nog eens laten bellen. Sorry mag echt niet. Niemand mag dat, maar er zullen er genoeg zijn.

Ik denk dat er een verschil is tussen reserveren en "bestellen".
Namelijk: ik mail Feedback met een bestelformulier met "stuur maar direkt op onder rembours" en jij belt op van leg 'm maar klaar ik haal dat apparaatje zo wel even op.

In het laatste geval hebben ze misschien het idee dat de AN/DX nog niet verkocht is en daarom willen ze 'm niet "wegleggen"

Desalniettemin; Feedback is idd een zaak waar de communicatie nogal schort...

Tja, voor zover ik heb begrepen werd er dus gezegd: "Mag ik een DX en een AN200 van u."
Moeten ze genoeg weten, lijkt me. Maar goed als de communicatie tussen verkoop en toetsen zo bagger is had ik maar beter naar je kunnen luisteren ;)

Ik heb alsnog mijn bestelling gedaan via internet, en vanochtend mooi een mailtje dat de DX is uitverkocht, maar dat er van de AN eind deze week nog een aantal binnenkomen, dus das in ieder geval geregeld. Heb wel even een gefrusteerd mailtje teruggestuurd. zal wel niks uitmaken, maar ik voel me er wel een stuk beter door :D

Het schijnt allemaal wel mee te vallen.

Die aanbieding was al na de eerste 2 dagen uitverkocht,dus mensen die hem in de winkel kochten, of besteld en dus aanbetaald hebben, hebben er gewoon recht op lijkt mij, dus dan is het logisch dat de dagen erna
mensen teleurgesteld gaan worden die denken dat er nog zat zijn.

ik was dus helaas te traag.

ook van de AN komt nu niets meer binnen... in ieder geval niets wat nog de gewone verkoop weer in gaat.

ach, dan kan ik misschien toch die MAM drumdoos kopen :)

Goed nieuws voor iedereen die 'm gemist heeft: De AN200 en DX200 zijn als het goed is nog -wel verkrijgbaar hier : http://www.meibergen.nl.

Wel even bellen natuurlijk :).

got... meibergen...

nou als je een AN/DX200 kan scoren voor 149 pleuro zou ik het doen, anders ver uit de buurt blijven van die winkel(s)

Het staat iig niet op die fantastische website van hun.

[edit]Hoe kom je hier toch bij Yoozer? Meidinges is de duurste apotheker in Overijssel... [/edit]

Laatst gewijzigd:
Voor de echte die-hards; je kunt het eens proberen
bij Studio de dijk in Alkmaar...

Ondanks dat wij zoveel mogelijk proberen u
de beste prijs voor alle produkten te geven, kan het
zijn dat u vindt dat een bepaalde prijs te hoog is.
Daarom geven wij

LAAGSTE PRIJS GARANTIE

mail ons de prijs van een gerenommeerde concurrent
en wij zullen deze matchen.

zie http://www.studiodedijk.nl (online prijslijst)

Origineel geplaatst door The Q
got... meibergen...

nou als je een AN/DX200 kan scoren voor 149 pleuro zou ik het doen, anders ver uit de buurt blijven van die winkel(s)

Het staat iig niet op die fantastische website van hun.

[edit]Hoe kom je hier toch bij Yoozer? Meidinges is de duurste apotheker in Overijssel... [/edit]

Aanradertje van iemand anders. Heb nu zelf gebeld met de vestiging in Almelo, en ik krijg er een toegestuurd voor 199 inclusief de 10 euro verzend.. Is wel geen 149, maar dan had ik er maar eerder bij moeten zijn. Ach ja, ik sta ook nog op de lijst voor Feedback, maar wat ik aan replies had gelezen kan ik dat min of meer op m'n buik schrijven... Alhoewel, als 'ie er is weet ik gelukkig nog wel iemand die 'm wil :).

Origineel geplaatst door Vizion
Voor de echte die-hards; je kunt het eens proberen
bij Studio de dijk in Alkmaar...

zie http://www.studiodedijk.nl (online prijslijst)

De Dijk vraagt 585,-- voor die AN en DX.... Denk niet dat ze zakken naar 149,-- (was tenslotte een bulk-partij, en kon daarom zo goedkoop worden aangeboden)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back