feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bambamstudio
nou ff een andere discussie, maar iemand die ze net heeft gekocht toen ze net uit kwamen is nu mooi genaait als ie ze weer wil verkopen.
met een beetje pech van je €100 max....

tja dat hou je...mijn A3000 kan ik nu met al die softsamplers ook aan de straatstenen niet kwijt...

Origineel geplaatst door bambamstudio
hahahaha

luister jeroen, dit is je kans om Yamaha te ontdekken hahahahaha

i agree to this ;) JB dit is je kans!

Koop dan een vintage DX7. Die is tenminste echt oud en kan hetzelfde als een DX200. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Koop dan een vintage DX7. Die is tenminste echt oud en kan hetzelfde als een DX200. ;)

ahman! heb je wel es naar de specs van die geniale DX200 gekeken? draaiknupn, filterzzzzz, effecton! drumsamples! stepsequencer met schwingggg!

Die kan ik NU eentje lenen, maar ik doe er niet eens de moeite voor. Vroeger toen ik jong was en alleen maar een MC-303, S2800 en een 707, 727 had heb ik eens een DX7 thuis gehad en de hele manual doorgewerkt (!).... Weg ermee! Nog eens een Promix gehad (zat samen met een 909 en 303 in 1 deal). Weg ermee! Daarna hebben we nog eens een TX81Z gehad... met manual..... weg ermee!
Ik moet trouwens wel toegeven dat er wel leuke dingen uit een DX200 kunnen komen, maar niet echt veel bijzonderder dan uit elke andere bras DSP-based/ groovebox/ VA synth of machinedrum...

Hoeveel schenen heb ik nu geraakt? :p

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die kan ik NU eentje lenen, maar ik doe er niet eens de moeite voor. Vroeger toen ik jong was en alleen maar een MC-303, S2800 en een 707, 727 had heb ik eens een DX7 thuis gehad en de hele manual doorgewerkt (!).... Weg ermee! Nog eens een Promix gehad (zat samen met een 909 en 303 in 1 deal). Weg ermee! Daarna hebben we nog eens een TX81Z gehad... met manual..... weg ermee!
Ik moet trouwens wel toegeven dat er wel leuke dingen uit een DX200 kunnen komen, maar niet echt veel bijzonderder dan uit elke andere bras DSP-based/ groovebox/ VA synth of machinedrum...

Hoeveel schenen heb ik nu geraakt? :p

geen. ik gebruik niet vaak manuals.. :)

Heb op de Messe nog met een DX200 staan spelen.

Klinkt leuk voor erbij en het zal zeker een leuke aanwinst zijn hoor.

En ik wil niet al te lastig doen (maar ik doe het graag :) ).
Volgens mij kun je zo een gerucht in de wereld helpen door te suggereren dat ze bezig zijn met software versies van die bakjes. (goh nu doe ik het toch!)

Ik ben er nog maar net overheen dat de V-station uitgekomen is. :)

Ha, ik heb al een AN1x en een SY99, maar ik ga er morgen toch ff langs. Ocer die AN twijfel ik nog, maar die DX is van mij!
Nog meer synths en knoppen! Hmm, welke lichaamsdelen kan ik missen? 8o)

Origineel geplaatst door n0_key
Ha, ik heb al een AN1x en een SY99, maar ik ga er morgen toch ff langs.........

Morgen? Ik weet niet maar wat ik zo links rechts hoor gaat het HEEL ERG snel met die dingen! Zo´n deal zal niet lang blijven, hehehehe!

Eric

Ik heb net ff gebeld, het lijkt hier wel snel te gaan, maar de rest van Nederland hoeft nog niet mee te doen. De wereld is groter dan het synthforum...

In Rotterdam alleen komen er van alletwee nog minstens 70...

Ik kom net van Feedback Utrecht en daar vertelden ze me dat ze er veertig besteld hadden (van zowel AN als DX), maar dat niet zeker was of ze allemaal binnen zouden komen. Yamaha Duitsland was volgens hen namelijk niet echt blij met de massale aankoop van Feedback. Ik heb iig een DX-200 bij Glen aanbetaald :) Volgende week komt ie binnen :okdan:

Origineel geplaatst door n0_key
Ik heb net ff gebeld, het lijkt hier wel snel te gaan, maar de rest van Nederland hoeft nog niet mee te doen. De wereld is groter dan het synthforum...

In Rotterdam alleen komen er van alletwee nog minstens 70...

Hee tis jouw feestje! Wilde je alleen maar effe waarschuwen. Als je kan bestellen vandaag nog heb je volgens mij meer kans dan morgen...... :okdan: good luck, ... morgen dus!

Eric

Ik heb net iemand op pad gestuurd naar Rotterdam. De DX200 staat nu bij me thuis. De AN200 kon hij niet bestellen omdat het een actie was. Zou volgende week binnenkomen, das het enige wat hij te horen kreeg. Dus wie heeft hem wel kunnen bestellen dan en bij wie :confused:

Helaas overwerken, maar ga de DX zo zeker even uitproberen. Schenen kraken? Waarom... Voor die 150 euro? Kijk, had ik er 500 euro voor betaald zou ik m'n schenen misschien horen kraken maar een dagje uitgaan kost al snel meer dan 150 euro. 8)

Heb op de Messe nog met een DX200 staan spelen.

Klinkt leuk voor erbij en het zal zeker een leuke aanwinst zijn hoor.

En ik wil niet al te lastig doen (maar ik doe het graag :) ).
Volgens mij kun je zo een gerucht in de wereld helpen door te suggereren dat ze bezig zijn met software versies van die bakjes. (goh nu doe ik het toch!)

Ik ben er nog maar net overheen dat de V-station uitgekomen is. :)

Er is natuurlijk al de FM7 dus of het nou veel zin heeft voor Yamaha om nog een software DX7-kloon op de markt te brengen is maar de vraag. En de DX200 is nu in elk geval goedkoper dan de FM7 van NI :)
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn HR624's eindelijk binnen zijn dus die ga ik morgen ophalen en dan kijk ik gelijk of ik zo'n DX200 kan scoren. :)
hmmm....moet ik ook gelijk een midi interface erbij kopen want anders kan ik hem niet eens aansluiten...

Kom net ook bij feedback rotterdam vandaan, maar geen DX :(
volgende week nog een poging, maar kon niks reserveren.
Op hoop van zegen dan maar

Origineel geplaatst door oxoid
Kom net ook bij feedback rotterdam vandaan, maar geen DX :(
volgende week nog een poging, maar kon niks reserveren.
Op hoop van zegen dan maar

Serieus? Ik heb er net een besteld en hij zou er morgen zijn...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back