feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb zojuist 2 DXen binnen gekregen. Vet.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Iedereen heeft het verdomme over bestellen. Kan iemand dit nu uitleggen want ik heb iemand langsgestuurd en die vertelde me dat je niet kan bestellen. Gewoon volgende week langskomen.... :confused:

En ik wil er nog wel een AN200 bijhebben, want die was er nog niet.

Nou da's heeeeel eenvoudig; je stuurt een mailtje of je belt op en zegt: Hallo ik ben een groot cakeje en ik wil graag een DX200 en een AN200. Stuur maar op naar mijn adres onder du vin du pain du remboursain.:D

(of degene die je langsstuurde heeft jouw AN200 ingepikt... muaahahahaha :duivels: )

Vandaag ook mijn DX200 binnen gekregen. FM schopt weer kont!

AH YEAH! 8)

Bestellen

Bestellen

Bestellen doe je via email op de Feedback website. Uhm, ja, ik heb ze ook allebei besteld.....

Ha, ik heb m'n DX. De een na laatste in R'dam vandaag. Ik moet zeggen dat ze allebei wel leuk zijn. Maar zulke dikke shit is het nu ook weer niet. Het is wel te overzien als je ze niet hebt zeg maar.

Ik heb ook gelijk ff op de Neuron zitten klootten en op de Moog Voyager, maar dat is toch even andere koek.

Origineel geplaatst door n0_key
Ha, ik heb m'n DX. De een na laatste in R'dam vandaag. Ik moet zeggen dat ze allebei wel leuk zijn. Maar zulke dikke shit is het nu ook weer niet. Het is wel te overzien als je ze niet hebt zeg maar.

Ik heb ook gelijk ff op de Neuron zitten klootten en op de Moog Voyager, maar dat is toch even andere koek.

Tja de Neuron, 5100 euro. De Voyager 4000 euro. Dat is best te vergelijken met de DX200 die je voor 150 euro heb gekocht, niet? :stupid

Q, ik krijg ze beide cadeau van de persoon die ik dat heb laten regelen (damn, hoe doe ik dat hè :W )
Maar goed. Zal het even doorgeven. Voorlopig ben ik wel zoet met die DX200 en de Bit-01 die ik morgen waarschijnlijk heb :D

Misschien heb ik het wat krom gezegd, maar die AN/DX200 zijn best leuke dingen, voor het geld zeker en onvergelijkbaar, maar om er nu echt opgewonden over te worden, dat niet...

BTW, hebben die AN en DX nu dezelfde drumgeluiden?

heb je die gereserveerd ofzo??? vind het een beetje vreemd dat ik donderdag een: "kom volgende week maar terug" kreeg :|

Ik weet niet of je ook in R'dam bent geweest, maar ik heb vrijdagochtend gebelt, en toen was er nog eentje die gereserveerd was en niet was opgehaalt. Call me lucky...

ik was gisteren dus in Rotterdam en toen zeiden ze dat ze er eind volgende week weer zouden zijn. En er zouden er "genoeg" komen ook, maar je moest er wel snel bij zijn.

Goh, nu worden die 2 TOCH de 2 BEST verkochte Yamaha-produkten allertijden!! ;)

Off topic..=> 'k heb binnenkort 'n VirusC !! Waarschijnlijk een ZEER goeie inruil gemaakt met m'n MS2000r, maar dinsdag weet ik meer..!! :{

Tja jongens, volgens mij is het heel simpel. De afdeling Verkoop en Toetsen communiceren niet met elkaar. Ik heb net gewoon Verkoop gebelt in R'dam en een AN200 bestelt. Eind volgende week komen ze binnen en sturen ze mij er eentje toe.
Dus, als je nog zo'n ding wilt hebben, gewoon ff bestellen. 8o)

Tja bestellen heb ik het niet zo op, ben overdag niet thuis, ga liever ff snel langs, wek vlak bij feedback rotterdam, dus das niet echt een groot probleem....

Voor iedereen die nog gebruik wou maken van deze actie: Alles is weg!

Wou zelf nog een AN200 kopen maar vernam dit van Feedback. De verlading die ze volgende week binnenkrijgen gaat overigens gewoon naar iedereen die via telefoon of internet besteld heeft.

Greetz,

Yawgmoth

Wat ik nauw een beetje jammer vindt van feedback is:

Mijn collega belt donderdag om iets te vragen over de DX200.
Hij is helemaal enthousiast en vraagt of ie vandaag beter nog langs kan komen
en dan zegt feedback, nee hoor we hebben er nog zat.
Dus ik de volgende dag met collega mee naar feedback en wat denk je uitverkocht.
Uhh, ja, we hadden er gisteren nog 20 en nu zijn ze allemaal al weg.
We krijgen er nog eenmalig 20 stuks binnen (volgende wek donderdag), maar er zijn er al
weer 22 gereserveerd. Sommige mensen hebben er 5 stuks gereserveerd!!!!!!,

Dat laatste vindt ik echt niet leuk. Dan weet je 100% zeker dat die gasten ze weer
met winst gaan doorverkopen.

Bij zo'n super aanbieding (dx en an200 voor 149 euro) zouden ze eigelijk moet zeggen,
maximaal 1 of 2 per persoon.

Origineel geplaatst door sander
Wat ik nauw een beetje jammer vindt van feedback is:

Mijn collega belt donderdag om iets te vragen over de DX200.
Hij is helemaal enthousiast en vraagt of ie vandaag beter nog langs kan komen
en dan zegt feedback, nee hoor we hebben er nog zat.
Dus ik de volgende dag met collega mee naar feedback en wat denk je uitverkocht.
Uhh, ja, we hadden er gisteren nog 20 en nu zijn ze allemaal al weg.
We krijgen er nog eenmalig 20 stuks binnen (volgende wek donderdag), maar er zijn er al
weer 22 gereserveerd. Sommige mensen hebben er 5 stuks gereserveerd!!!!!!,

Dat laatste vindt ik echt niet leuk. Dan weet je 100% zeker dat die gasten ze weer
met winst gaan doorverkopen.

Bij zo'n super aanbieding (dx en an200 voor 149 euro) zouden ze eigelijk moet zeggen,
maximaal 1 of 2 per persoon.

...alsof 't een pak melk is..

maar da's wel naaien ja... met 2 dezelfde machines kan je nog wel leuke dingen doen maar 3 of zelfs 5(!) dezelfde apparaten slaat echt als een lul op een varken..

en dat met dat 'mwah..zal wel goed komen; kom morgen maar ff' dat ken ik ook ja. op die manier heb ik al een aantal keer erg lang op spullen moeten wachten.. en niet voor je vast willen houden of apart zetten dan ook, omdat je 'geen aanbetaling doet en ze niet weten of je 'm dan wel komt halen'; nee je belt helemaal opgewonden en volledig bereid per direct 't halve land door te crossen om te kutten zeker.

1 of 2 per persoon is net zo gemakkelijk te omzeilen. Ik ben het wel met je eens dat ze het niet erg netjes doen. Ik heb ook donderdag gebelt, en ze zeiden inderdaad dat ze er nog genoeg hadden en dat ik niet hoefde te reserveren. Vrijdagochtend voor de zekerheid nog even gebelt en toen hadden ze er nog maar eentje!
Nu goed, ik heb 'm hier staan en ook gister telefonisch maar even een AN200 geregelt, maar toch. Dit soort dingen moet je gewoon via Verkoop regelen en niet via Toetsen.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja echt induiken moet ik nog. Maar heb gisternacht al flink veel lol gehad met de DX. Het spelen met zo'n patternbased machinetje is eigenlijk nog grappig ook. Volgende week de AN nog even proberen te bemachtigen.

Kan iemand mij overigens uitleggen waarom je meerdere DX'en of AN's zou aanschaffen voor eigengebruik. Waarom zou je meerdere in een nummer toepassen...
Ik zit nu al over een 2e te denken...eentje voor vette bassen eentje voor organs, leeds etc...

1 of 2 per persoon is net zo gemakkelijk te omzeilen. Ik ben het wel met je eens dat ze het niet erg netjes doen. Ik heb ook donderdag gebelt, en ze zeiden inderdaad dat ze er nog genoeg hadden en dat ik niet hoefde te reserveren. Vrijdagochtend voor de zekerheid nog even gebelt en toen hadden ze er nog maar eentje!
Nu goed, ik heb 'm hier staan en ook gister telefonisch maar even een AN200 geregelt, maar toch. Dit soort dingen moet je gewoon via Verkoop regelen en niet via Toetsen.
Bestellen kan over de telefoon met je creditcard of onder rembours...dan bezorgen ze em thuis...gewoon bellen dus. Maar misschien nemen ze geen bestellingen aan als ze bepaalde objecten niet op voorraad hebben of als ze niet 100% zeker zijn dat ze binnenkomen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back