feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kom bij Feedback Rotterdam meestal niet verder dan de gang... Die etalages! Aargh.

Origineel geplaatst door bambamstudio
OPSCHEPMODE:

net besteld: 3x AN200, 2x DX200 :)

Yeah, eentje voor mij!!! Yihaaaa!

Eric

OPSCHEPMODE:

PATSER!!!!! 8D

Shit da's wel héééél goedkoop. Zo'n DX200 lijkt me wel erg lekker. :)

Tja, nu een meester dilemma... dit is te goedkoop, en aan de andere kant heb ik al teveel :s

OPSCHEPMODE:

Binnenkort een livesetje geven? :D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja, nu een meester dilemma... dit is te goedkoop, en aan de andere kant heb ik al teveel :s

ach voor dat geld! ze zijn ook prima als midi-controller te gebruiken, en als het niet bevalt verkoop je em gewoon weer voor hetzelfde bedrag of misschien zelfs nog wel meer ;)

Heb maar iemand op pad gestuurd om van elk eentje te regelen. Of ze me zullen bevallen of niet, geen idee... Maar ja, het zijn ideale bakkies om mee te nemen op vakantie bedenk ik me. Boeit dan lekker als er iets mee gebeurd. Ik ga ze ook niet in m'n huidige setup plaatsen. Maak gewoon een tweede setupje voor de lol aan m'n hoofdeinde van het bed :D
Koptelefoontje erbij en Muffin is los hoor ;)

Ik koop er wel een als een van jullie hem kwijt wil.

Voor minder natuurlijk. :duivels:

Origineel geplaatst door bazziman
volgens mij heeft dit halve board dadelijk opeens FM tracks....
1 persoon heeft hem in ieder geval zeker niet! ;)

Origineel geplaatst door olafmol
ach voor dat geld! ze zijn ook prima als midi-controller te gebruiken, en als het niet bevalt verkoop je em gewoon weer voor hetzelfde bedrag of misschien zelfs nog wel meer ;)

nou ff een andere discussie, maar iemand die ze net heeft gekocht toen ze net uit kwamen is nu mooi genaait als ie ze weer wil verkopen.
met een beetje pech van je €100 max....

nou ff een andere discussie, maar iemand die ze net heeft gekocht toen ze net uit kwamen is nu mooi genaait als ie ze weer wil verkopen.
met een beetje pech van je €100 max....
Gewoon 20 jaar wachten en hopen dat het een vintage synth wordt....

Nee, dat is geen optie..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back