Aril Brikha in Eindhoven

schandalig
overal waar t te hard staat.. echt schandalig
het is in feite mishandeling
moet je de verhalen eens horen van jonge gassies een paar dagen later aan de telefoon met het tinnitusloket
je merkt t ook niet als je veel gezopen hebt
schandalig

Tsja, Ik heb meerdere malen de muziek zachter gezet maar als ik dan even later de zaal weer binnen liep dan hadden de dj's de volume weer omhoog gegooid.
Vorige keer had ik er een limiter tussen gezet maar dat was een afbraak in de geuidskwaliteit.

Wat betreft Aril die dat nog nooit zou hebben meegemaakt is bullshit want ik heb hem zelf horen vertellen dat hij het een aantal keer heeft meegemaakt bij optredens in Detroit.
Wat ik verder niet had verwacht is dat juist hij het mengpaneel zwaar in het rood liet gaan.

Als ik naar reacties kijk op plaatsen partyflock en een aantal andere sites dan kom ik verder zo'n beetje alleen maar positieve reacties tegen.

Het heeft ook te maken met andere horeca in de omgeving die jaloers zijn en klachten indienen, en het heeft ook te maken met de gemeente eindhoven die aan het proberen is om alles wat met house te maken heeft uit te bannen.

ow het was ook geen kritiek op jou hoor
maar die fuck dj's die alttijd te hard draaien
ik heb daar echt een touwtakketyfusteringhekel aan
maar wel goed dat je goede reacties had dan dus :)

mijn reactie was ook niet op jouw reactie bedoeld fjoesz ;)
maar inderdaad, veel dj's lopen vaak te kloten met het volume.
heb een keer geluidsman moeten spelen bij een festival en daar bleven de dj's ook maar steeds het volume in het rood gooien waardoor ik elke keer naar de dj moest lopen om zijn mixer zachter te zetten tot ik het zat was en vervolgens stonden de dj's in het rood te blazen en heb ik het mastermengpaneel gewoon op volume 1 gezet.

Ik snap het ook niet want als je geluid iets zachter zet en de bass wat verder open draait dan heb je veel voller geluid.

Dat kapotte geluid vind ik inderdaad verschrikkelijk. Maar het publiek reageert natuurlijk de eerste tien seconden wel even heftig als je het geluid harder gooit.

Snap zowieso eigenlijk niet waarom je een mengpaneel zo ver in het rood kan jagen.
Zit te denken om een pinnetje te monteren in de gain en de master zodat de fader niet verder kan dan in het oranje

Zal wel het halve forum over mee heen krijgen maar ik vind Djs altijd van die gore betweters. :r

Jezelf heel stoer vinden omdat je plaatjes van een ander aan mekaar draait. :erm:

ja dat vind ik wel kort door de bocht inderdaad.
Als ik soms die scratch/turntablism wedstrijden zie dan is dat toch echt wel een kunst die niet elke boer even kan nadoen.
Dj's die continu met 3 of 4 draaitafels aan het mixen zijn en het retestrak weten te houden is ook niet iets wat iedereen zomaar kan.
Een plaat goed op snelheid zetten en dan binnen 20 seconde de andere plaat eruit faden is een koud kunstje, maar er zijn genoeg dj's die wel echt mixen.

Ik denk dat het gros mensen het hier heel tof zou vinden als hun muziek door van die "gore betweters" gedraaid wordt.

Ach man kom je naar zon gast toegelopen, vraag je of ff die ene plaat aan kan zetten zodat je met je meisje wat kan vozen op de dansvloer staat ie je met zon bek aan te kijken alsof ie water ziet branden.

Gaarne alle opmerkingen van mij in deze thread met een korreltje zout nemen.......

En voor de persoon die denkt dat het zo grappig is een drol in een pleepot als avatar te nemen leer jezelf eens humor aan die het schoolplein ruimschoots ontsproten is. :kroon:

tsja, dan moetje naar een skihut gaan, die dj's willen vaak wel een zwijmelplaatje opzetten ;)

Die wijzen ietwat paniekerig naar hun MP3 installatie en verexcuseren zich dat ze totaal niets aan de muziekkeuze kunnen doen die het apparaat ze voorschotelt.

Back