Het was een lange, drukke maar erg leuke dag weer! Het parkeren was een beetje gedoe, want blijkbaar vonden veel mensen het prima terrasweer. Dus rond 12u begonnen de parkeergarages in de buurt al aardig vol te lopen. Gelukkig hebben nog genoeg mensen de weg naar de W2 Studio's kunnen vinden, hulde! De opkomst was volgens mij wel minder groot dan de vorige meeting, maar desalniettemin was het toch erg gezellig. Leuk om weer wat leden face-to-face te zien. En de praatjes van TINRS en Tom Whitwell vond ik erg boeiend.
Er zijn nog wat shirts en stickers over, daar gaan we even voor kijken of we die misschien in een webshop-achtige constructie kunnen aanbieden.
Dank in ieder geval aan degenen die ook een (extra) donatie hebben gedaan ter plekke, die hebben we hard nodig!
Praatje van Rikkert en Armeno:
Demo en "Patch Monkey" door This Is Not Rocket Science:
Tom Whitwell over het ontwerp van zijn Workshop systeem:
Dennis van Human Error (
@nmnn ) hard aan het werk aan een vintage Korg:
Het is wel echt een mannenclub als ik de foto's zo zie.
Helaas wel, ja. Het is lastig om het wat diverser te krijgen. Ik heb met Tom Whitwell daarover gesproken. Hij gaf aan dat het bij workshops om zijn systeem te bouwen of bij creatieve events de balans vaak wat anders is. Maar bij "tech-talk" dingetjes zijn het toch eerder de oudere mannen die daar op aanhaken.