SynthForum Meeting 2026

SynthForum Meeting 2026
Geplaatst door ishi
Willem Twee Studios 's-Hertogenbosch (Prins Bernhardstraat 6)
Zondag, 29 Maart, 2026 - 14:00
Tot: Zondag, 29 Maart, 2026 - 20:00
(---)
Categorieën

Aankomende data
Alle tijden worden weergegeven voor tijdzone: Europe/Amsterdam

Dit event is afgelopen
Ben altijd al benieuwd geweest naar de Casio CZ-101! Boards of Canada synth. :)
43 jaar geleden mijn 1e synth, jammer (en raadselachtig) genoeg tijdens een verhuizing verdwenen

Voor de mensen zonder Facebook:

1774622338275.png

Ik kom na een familiebezoekje in de buurt ook die kant op. Ik hoop dat er nog plaats is voor al mijn VST's :mexico:

Voorzie n grooooot scherm, dan is er kans

Ik kom voorbij..
Heb nog monitos waar ik vanaf wil.. koopje.. oudjes Yamaha S8M.... staan ook op de Marktplaats.. kan ze meenemen als iemand ze wil overnemen.. :D

Ik kom morgen ook.

Ik heb zojuist in de algemene discussie een tread aangemaakt, zodat jullie daar kunnen antwoorden en deze tread schoon kunnen houden.

De vraag:

Willen er mensen mij leren, op hun modular, hoe modular is en of het iets voor mij is.
(Enentueel met vervolg door me bij je thuis uit te nodigen.)
Willen er mensen mij begeleiden met eventuele latere samenstelling/aankoop van modular gear.
Zijn er mensen die ongebruikte modular gear tijdelijk uit willen lenen?

(Let op: mijn leven lang stel ik al alles uit, neem geen beslissingen, overdenk alles, raak verstrikt in details, dus uit mezelf,... hoe beschamend ook, komt er niets van.)

Michel.

Ik ben er ook bij morgen! M'n makenoise Strega gaat sowieso mee. En misschien ook nog de Arturia Microfreak - die is te koop.

Ja was leuk hoor. W2 studios 3.1-3.5 zijn gaaf geworden! Toch misschien eens een middagje met wat specifieke gear komen spelen 🤔

Helaas de TINRS talk gemist, was te druk bezig over @nmnn z'n schouder aan het mee kijken met kapotte circuits debuggen 🔭

Had er heel graag bij geweest. Was helaas ziek. Dank aan de organisatie.. Graag snel nog een keer¡

Back