Mijn vrouw gaat voor me verjaardag een kraftzwerg voor me kopen, en dat is ws het dichts bij een ms-20 dan ik ooit zal komen.
Lieve vrouw
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vrouw gaat voor me verjaardag een kraftzwerg voor me kopen, en dat is ws het dichts bij een ms-20 dan ik ooit zal komen.
.welnee, future retro XS komt er beter in de buurt...
Zou wel stoer zijn om een bouwpakket te kunnen kopen en deze in te bouwen in de MS20 usb controller.
Ik lees "kutkloterij, fuckzooi, kut" en nog meer schuttingtaal door de gehele thread en dat puur omdat anderen er wel voor over hebben wat jij er niet voor over hebt.
Het is een schande dat dit gezever al zoveel pagina's getolereerd wordt.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Die new kids vervuilen mijn nederlands.
geen slechte prijs voorwaar, maar wat gaat de reparatie kosten, heb begrepen dat ze niet de eenvoudigste synth's zijn om te repareren maar mogelijk zit ik ernaast.Belachelijke prijs natuurlijk.. Ik ben laatst nog overboden voor deze oscar..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140382476095&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123
Veel interessanter voor dat geld..
Klopt, er moet nog een reparatie gebeuren, maar volgens mij is het een bekend probleem en moeten er soldeerpunten opnieuw gesoldeerd worden en dan is 't klaar. Kan nooit gek veel zijn.
Jammer dat je altijd met maar een tientje overboden wordt, kom ik er nooit achter wat die andere knakker er voor neer wilde leggen..