MS20 voor een normale prijs (<1000 euro)

Status
Please reply by conversation.
hoop dat ze niet zo'n klein mannetje bedoelt...

welnee, future retro XS komt er beter in de buurt...

Ja dat is wel leuk en aardig, maar die kost ook meer dan het dubbele. Kwaliteit is natuulk wel beter, maar toch. Als ik'm voor 600,- kon kopen was dat idd mijn eerste keuze, maar helaas.

Ik lees "kutkloterij, fuckzooi, kut" en nog meer schuttingtaal door de gehele thread en dat puur omdat anderen er wel voor over hebben wat jij er niet voor over hebt.

Het is een schande dat dit gezever al zoveel pagina's getolereerd wordt.

Bericht door een moderator:
Daar heb je gelijk in. Ik heb de bezem erdoor gehaald en ik wil iedereen -en met name de topic-starter- verzoeken een beetje op zijn taal te letten. Zo niet, dan gaat deze discussie dicht.

en de markt sprak:
1100 euro voor een afgeragde ms20, exclusief transportkosten !

Klopt, er moet nog een reparatie gebeuren, maar volgens mij is het een bekend probleem en moeten er soldeerpunten opnieuw gesoldeerd worden en dan is 't klaar. Kan nooit gek veel zijn.

Jammer dat je altijd met maar een tientje overboden wordt, kom ik er nooit achter wat die andere knakker er voor neer wilde leggen..

Klopt, er moet nog een reparatie gebeuren, maar volgens mij is het een bekend probleem en moeten er soldeerpunten opnieuw gesoldeerd worden en dan is 't klaar. Kan nooit gek veel zijn.

Jammer dat je altijd met maar een tientje overboden wordt, kom ik er nooit achter wat die andere knakker er voor neer wilde leggen..

kan goed zijn dat ie 500 meer bood.

Status
Please reply by conversation.
Back