karstieman
Super K
Ik zie in veel studio's dat ze een grote LCD TV aan de muur hebben hangen die net als een monitor op de pc is aangesloten. Voordeel hiervan is dat je geen monitor voor je snuffert hebt en als er meerdere mensen aanwezig zijn, kan iedereen goed zien wat er op de pc gebeurd. 
Nu kan ik me voorstellen dat dat wel lekker kijken is naar zo'n groot scherm, maar ik vraag me wel af of dit op de lange termijn niet vermoeiend voor de ogen wordt. Je zit er tenslotte zeker een meter of twee vanaf.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ?
ik vraag 't omdat ik in de zomer met m'n studio naar de zolder verhuis. Daar heb ik ruimte zat, kan ik eindelijk m'n bureau van de muur af zetten en zou z'n tv wel een mooie uitkomst zijn.
Nu kan ik me voorstellen dat dat wel lekker kijken is naar zo'n groot scherm, maar ik vraag me wel af of dit op de lange termijn niet vermoeiend voor de ogen wordt. Je zit er tenslotte zeker een meter of twee vanaf.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ?
ik vraag 't omdat ik in de zomer met m'n studio naar de zolder verhuis. Daar heb ik ruimte zat, kan ik eindelijk m'n bureau van de muur af zetten en zou z'n tv wel een mooie uitkomst zijn.
)
) erbij nemen, is leuk , zo'n groot scherm, maar je zit er idd zodanig dicht op dat ik het nut er niet van inzie,