opsturen materiaal naar buitenland

StiebZ

knob twiddlin'
hallo,

ik heb in Belgie nog een 32 kanaals Soundtracs mengtafel staan bij iemand en die staat in de weg.
Gezien ik zelf in het buitenland woon, dacht ik deze dan maar even op te laten sturen.
Ik kontakteerde hiervoor de verhuis firma die toenertijd ook mijn huisraad heeft verstuurd om te horen wat het zou kosten.
Die firma zegt me nu dat als ze het in een container met iemand anders zijn spulletjes meesteken het ongeveer 1250 euro zou kosten.
Dat is meer dan de mengtafel nog waard is ...

Heeft iemand soms weet wat een goede en liefst goedkopere manier is om mijn mengtafel van Belgie naar Dubai verhuisd te krijgen ?

Alvast bedankt voor de tips!

Pffff Dubai...

Tsja... Geen idee.. Je kan een vervoerder bellen en vragen, dat wordt ongetwijfeld minder dan 1250, maar het zal nog steeds duur blijven!

Ik ken het gewicht niet, maar voor bvb 50kg kost het al 600eur om iets naar Dubai te brengen met Ups.

Ja, da's met het vliegtuig. Kan me niet voorstellen dat een gedeelde container 1250 euro zou kosten. Hoe komen als die fucking chinese badeendjes en Behringers hier dan terecht?

Is het niet goedkoper om in Dubai een vergelijkbaare mengtafel te kopen en deze te verkopen?

tsja, ze in verkopen is zeker ook een optie (laat maar weten als iemand geintresseerd is), maar als het nu niet te absurd duur zou zijn om ze te laten opsturen...
alvast bedankt voor de tips tot dusver, ik zal ups ook eens proberen te checken.

hallo,

ik heb in Belgie nog een 32 kanaals Soundtracs mengtafel staan bij iemand en die staat in de weg.
Gezien ik zelf in het buitenland woon, dacht ik deze dan maar even op te laten sturen.
Ik kontakteerde hiervoor de verhuis firma die toenertijd ook mijn huisraad heeft verstuurd om te horen wat het zou kosten.
Die firma zegt me nu dat als ze het in een container met iemand anders zijn spulletjes meesteken het ongeveer 1250 euro zou kosten.
Dat is meer dan de mengtafel nog waard is ...

Heeft iemand soms weet wat een goede en liefst goedkopere manier is om mijn mengtafel van Belgie naar Dubai verhuisd te krijgen ?

Alvast bedankt voor de tips!

2 dingen wilje ervan af / of nog effe genieten van je soundtracs tafel daaro?

dan zou ik daar iets kopen en deze hier verkopen

schiet namelijk niet op om ziets groots te verschepen dat doeje in een keer met je container met huis [vuil :D] spullen mee

en mensen die in dubai werken hebben toch geld zat
:okdan:
kzoubv iets anders regelen dan verschepen ...
egt teveel geld ipv de waarde ervan

Ja, da's met het vliegtuig. Kan me niet voorstellen dat een gedeelde container 1250 euro zou kosten. Hoe komen als die fucking chinese badeendjes en Behringers hier dan terecht?

ja idd
en aldie gear ..van roland/korg hier in de winkels dagelijks 100.000 containers via rdam
:?

Back