ASR-10 vs. ASR-X

Origineel geplaatst door barn
In de Manual staat dit:

Ik heb hier echt geen verstand van... maar kan ik hier nog 'makkelijk' aan komen?

Ik heb stapels simms van allerlei grotes. Hoeveel pins moet het zijn, 30 of 72? Mijn voorraadje 30 mag namelijk niemand aankomen, die zijn te lastig te krijgen...

IDD... de gewone ASR-10 is al loei zwaar...de tering...

Effecten zijn het eerst goed hoorbaar en erg cool moet ik zeggen...

Manual heb ik al, maar vroeg me gewoon af of er tips omtrend SCSI mbt ASR-10 zijn...

En wat dat geheugen betreft... het is 30 pins helaas...

Ik heb iemand (of een bedrijfje ofzo) gevonden die er een hele zooi verkopen...
Staat op ebay.com maar blijft nog een paar dagen staan tot de 20ste... maar zal daarna vast weer erop komen:
ASR-10 geheugen (ook andere ensoniq modellen geloof ik)

Ik heb die gast een mailtje gestuurd vanmiddag... ik hoop dat er dus wat geregeld kan worden...

Maar ik ben nog steeds op zoek naar SCSI advies/tips...:)

Ik weet niet of ie er nog zit maar je moet deze vraag voorleggen aan frankrevel@emu.com ik heb hem die vrag ook ens gesteld namelijk maar ik heb het antwoord een paar jaar geleden gedelete...

Dat emailadres werkt helaas niet meer...

Zal nog proberen om via Emu enige vorm van respons los te frunnikken... :D

Verder hier nog iemand met SCSI tips?

Voor zover ik weet kan je er elke SCSI ZIP aan hangen. Ik heb jarenlang met succes een ZIP-100 aan de ASR-10 gehad. Een vriend van me heeft een een ASR-10 met een ZIP-250, maar ik weet niet waar ie die gekocht heeft.

het schijnt dat er geen SCSI zips meer gemaakt worden...;{

wel las ik in de SOS dat Turnkey in Engeland nog enkele SCSI Zip 250 hebben... alleen wist ik niet dat die dingen zo duur zijn---> £199,99 dat is ongeveer 300 euro ofzo?

Bij Turnkey zijn by the way ook geheugen simms te koop...veel verschillende soorten voor verschillende samplers... alleen duurder dan bij die link die ik hierboven heb neergezet.

http://www.turnkey.co.uk

Maar ik heb het hier eigenlijk qua Zip's over Iomega.... zijn er eigenlijk ook andere merken voor SCSI ZIP's? (Zip is toch alleen van Iomega?)

Koop zo'n ding 2e hands man... kost geen drol....

Origineel geplaatst door barn
Maar ik heb het hier eigenlijk qua Zip's over Iomega.... zijn er eigenlijk ook andere merken voor SCSI ZIP's?

Nope, ZIP's worden alleen door Iomega gemaakt.

Ben het met Furious5 eens. Ik zou ook gewoon een 2ehands ZIP-100 i.p.v. een nieuwe ZIP-250 kopen. En met het geld dat je hiermee bespaard een hele stapel disks kopen.

Origineel geplaatst door Leudes
Nope, ZIP's worden alleen door Iomega gemaakt.

Ben het met Furious5 eens. Ik zou ook gewoon een 2ehands ZIP-100 i.p.v. een nieuwe ZIP-250 kopen. En met het geld dat je hiermee bespaard een hele stapel disks kopen.

Volgens mij heeft Sony ze ook ewl gehad. SCSI weet ik niet.

Back