Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bedankt voor de antwoorden, maar ze zijn tog echt passief![]()

Omdat je RP6 zei, denkt iedereen dat het de actieve versie is..
kan ook geen plaatje vinden ofso :/De kabels die ik noemde zijn even goed geschikt voor passieve speakers. Maar zoals Vanballen zegt heb je nog wel versterking nodig.

Heren,
Ik wil niet vervelend doen maar we gaan toch geen 120watt door een signaal kabeltje sturen he
Je het speaker kabels nodig en geen 0,22 signaal draadje

moet het zeker weten voordat ik weer shizzle ga kopenDus ik moet een versterker kopen en daarvoor kabels kopen, die van de versterker naar de speakers lopen?
geen kabels die vanaf me speakers in een keer naar me pci geluidskaart lopen, zodat
ik geen versterker hoef te kopen..?moet het zeker weten voordat ik weer shizzle ga kopen
Koop alsjeblieft gewoon de actieve KRK'tjes. Per stuk 35 euro duurder. Voor 2x dat geld (het verschil bij een paar) ga jij moeilijk een fatsoenlijke versterker vinden die niet te veel kleurt (dat wil je namelijk niet bij monitoring). Zeker jij niet, omdat je er nog zo weinig van weet (en dat is niet lullig bedoeld).