cubase cpu overload probleem????

Mijn ervaring is, dat je wel degelijk het verschil merkt als je je werkgeheugen verdubbelt.

Ik denk dat het de moeite sowieso wel waard is om er nog 1 GB bij te plaatsen, die kaartjes zijn geloof ik niet zo duur.

Heb je trouwens in Cubase het vinkje 'multi processing' aanstaan?

Mijn ervaring is, dat je wel degelijk het verschil merkt als je je werkgeheugen verdubbelt.

Ik denk dat het de moeite sowieso wel waard is om er nog 1 GB bij te plaatsen, die kaartjes zijn geloof ik niet zo duur.

Heb je trouwens in Cubase het vinkje 'multi processing' aanstaan?

:o: Multiprocessing staat nu aan :okdan:
Hij is nu nogmaar de helft cpu van wat het was met buffersize 1024.....
Toch maar voor de zekerheid die extra 1 GB halen dan moet het hopelijk hellemaal toppie zijn...

Thnx voor je info ik hou jullie op de hoogte nadat mijn extra geheugen erin zit oftie hellmaal optimaal werkt.
:halleluja:halleluja

Oh kijk eens aan.

Cubase zou eigenlijk bij de installatie al moeten detecteren dat je meerdere processors hebt, athans Cubase 4 doet dat wel hier.

Nog 1 GB erbij en dan kun je weer even vooruit denk ik zo. Succes drmee.

Ik snap het niet meer. Want eerst deed ie het wel goed onder dezelfde condities en nu niet meer. Maar nu ga je toch voor een oplossing van de power opvoeren.
Dat komt op mij over als "hey mijn auto kon 160 en nu nog maar 140. nou ja, dan schroef ik er een turbo op en kan ie weer 160". En dan blijft het probleem dat er voor zorgde dat ie ineens 20km/h langzamer ging...

Overigens als je temperaturen van je pc gaat opnoemen en je noemt temp3, denk je dan dat wij weten wat temp3 is? :D

Ik snap het niet meer. Want eerst deed ie het wel goed onder dezelfde condities en nu niet meer. Maar nu ga je toch voor een oplossing van de power opvoeren.
Dat komt op mij over als "hey mijn auto kon 160 en nu nog maar 140. nou ja, dan schroef ik er een turbo op en kan ie weer 160". En dan blijft het probleem dat er voor zorgde dat ie ineens 20km/h langzamer ging...

Overigens als je temperaturen van je pc gaat opnoemen en je noemt temp3, denk je dan dat wij weten wat temp3 is? :D

Ik had gegoogled bij speedfan en daarstond dat dat een bug kon zijn van speedfan en dat het waarschijnlijk een sensor is die er niet is. Ik heb totaal geen verstand van pc's.

En ja je hebt wel een punt met wat je hierboven zegt. Als jij weet waar ik nogmeer naar kan kijken hoor ik het graag.

Maar als ik weer normaal muziek kan maken zonder dat met comp over zijn nek gaat ben ik al geholpen met alle hulp van jullie....

gr.dennis

Back