Twee maten meten: politiek of niet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het is een bekend feit dat de moderatoren politiek niet op het forum willen, maar waarom wordt de discussie over Eindhovens Koninginnedag wel toegestaan...? Zelfs met de oproep voor een petitie :D Het gaat over een beslissing van de Gemeenteraad van Eindhoven, hoe politiek kan het zijn? De vraag over gescrambled beeld van Schoonhoven op Google Maps mag niet wegens politieke inhoud (?)

Heren moderatoren, heb het lef niet om de bewuste thread te verwijderen, maar leg het me wel even uit!

Wout

omdat het over dance gaat en dance is heilig hier :P

omdat het over dance gaat en dance is heilig hier :P
Gelukkig ben je geen moderator :)
Of heeft het te maken met het verschil tussen Schoonhoven en Eindhoven? Plaatsen die beide naar boerderijen vernoemd zijn? (Da's een overeenkomst ;)

Wout

... Eindhoven... Plaatsen die beide naar boerderijen vernoemd zijn....
Wout

Zwaar offtopic, maar vooruit...

Wout, heb je voor deze stelling ook bruut bewijs ?
In de geschiedenis van mijn stadje wordt dit nl inderdaad als mogelijke betekenis van de naam gezien, maar er zijn ook nog andere mogelijkheden.

Dus inderdaad als mogelijke betekenis: Hoeve op het Eindje (een prehistorisch gehucht, voor feestgangers hier een welbekende locatie).
Maar het schijnt ook van een oude oppervlaktemaat (hova) af te kunnen komen. (zie o.a. wikipedia)

Maar eigenlijk gaat het over het feit dat Eindhovense politiek niet als politiek wordt gezien...

En oppervlakte maten zijn ook maten en in EindAre zal men waarschijnlijk zowel in hove als in are meten, dus niet geheel Off Topic!
(Ik moet de politiek ingaan :D

Wout

Maar eigenlijk gaat het over het feit dat Eindhovense politiek niet als politiek wordt gezien...

Wout

Dat valt best te verdedigen. Wij hebben immers deze meneer in de gemeenteraad (overigens een groot voorvechter van alles wat met uitgaan te maken heeft):
22167-640.jpg

Wat een belachelijke gozer is dat toch.

Volgens mij is het Johan nooit gelukt een zetel te halen, toch? Met de verkiezingen van deze week had ie iig 0 zetels.

En oppervlakte maten zijn ook maten en in EindAre zal men waarschijnlijk zowel in hove als in are meten, dus niet geheel Off Topic!
(Ik moet de politiek ingaan :D

Wout
Je moet zeker de politiek in gaan!
Ruim twee weken wachten met je reactie en dan vage, multi intepreteerbare taal gebruiken.

Het bericht stond eerst op de voorpagina en dat ging toch wat te ver, daarom is het verplaatst, omdat vele mensen hier iets met electronische muziek, eindhoven en koninginnedag hebben.

Er zijn ook verschillende onderwerpen over Parkpop, pinkpop, lowlands, extrema enzovoor, dus zo heel raar is een onderwerp over een feest volgens mij niet.

Okee, het gaat nu over een politieke beslissing, dus vandaar dat het wel weg gehaald zou mogen zijn, maar dat durf ik nu niet meer...

"Heren moderatoren, heb het lef niet om de bewuste thread te verwijderen,"
Wout komt dan achter me aan.

Ik zal de thread wel sluiten. Lijkt me een mooi compromis..

Sorry voor de mixed signals. ;)

als nou ook alle DANCE gerelateerde topics gesloten zouden worden dat schiet tenminste op op een SYNTH forum... kunnen we weer over echte electronische muziek babbelen :okdan:

Je moet zeker de politiek in gaan!
Dat is een waarde oordeel en een zwak ook.
Ruim twee weken wachten met je reactie en dan vage, multi intepreteerbare taal gebruiken.
Ik heb beslist niet gewacht, maar vrijwel meteen de petitie getekend! Waarom denk je dat ik tegen politieke discussie ben? Dat ben ik juist niet. Ik richt me tot de moderatoren, niet tegen de petitie. Jeroen, lezen is meer dan alleen lettertjes mentaal tot klankjes en begripjes vertalen. Ook anticiperen is uiterst belangrijk en je kent me nu bijna negen jaar.

De ambivalente houding van de moderatoren in deze werd me pas duidelijk na het zien van de YouTube registratie van het Eindhovens Gemeenteraadsdebat. Het gaat hier niet slechts om een Gemeentelijke verordening, maar om een politiek beleid.
Om een woord als ´NAVO´ wordt een thread geweigerd, terwijl er niets politieks aan de hand was en dit kan wel?
Het bericht stond eerst op de voorpagina en dat ging toch wat te ver, daarom is het verplaatst, omdat vele mensen hier iets met electronische muziek, eindhoven en koninginnedag hebben.
Het eerste ja, de twee andere zijn onbelangrijk, of je moet het forum herdopen in KESF (Koninklijk Eindhovens Synth Forum ;)
Er zijn ook verschillende onderwerpen over Parkpop, pinkpop, lowlands, extrema enzovoor, dus zo heel raar is een onderwerp over een feest volgens mij niet.
We hebben het hier over politiek…
Okee, het gaat nu over een politieke beslissing, dus vandaar dat het wel weg gehaald zou mogen zijn, maar dat durf ik nu niet meer...
Je hoeft het helemaal niet weg te halen. Kan je nog rustig door Eindhoven lopen om je boodschappen te doen. Waar ik op wijs is de hysterie die ontstaat als er iets politieks gebeurt: we houden het hier gezellig! Politiek hoort nu eenmaal ook tot het leven, dat zie je maar weer…
Wout komt dan achter me aan.
Kom nou! Daar heb ik m’n mensen voor! ;)
Ik zal de thread wel sluiten. Lijkt me een mooi compromis..
Nee, dat is een zwakte bod! Durf de thread nou gewoon open te laten!
Aan de andere kant is de discussie al vastgelopen en het doel, de petitie onder de aandacht brengen, is bereikt, dus waarom niet?
Sorry voor de mixed signals. ;)
Spijt? Kom nou! Sorry is zo’n makkelijk woord…

Wout

Toch even positief opmerken dat je met "agendapunten-achtige" reply volgens mij best wel aanleg hebt voor zelf in de politiek te kunnen gaan.

... rustig ordenen, overwegen en weerleggen.

Maar zoals in de echte politiek weet binnen de korste keren geen kat meer over wat het uiteindelijk nog gaat.

Als ik mij tot de moderators richt,... stuur ik hen een direct bericht en start ik hiervoor geen topic.
... maar ja, wie ben ik

... Maar zoals in de echte politiek weet binnen de korste keren geen kat meer over wat het uiteindelijk nog gaat.
Kom je uit België? In Nederland weten de katten meestal precies waarover het gaat. Alleen hier hebben de honden last van onwetendheid :D
Als ik mij tot de moderators richt,... stuur ik hen een direct bericht ...
Waarom niet gewoon in 'de open'? Het gaat toch iedereen aan? Of is er een angst kritiek te leveren op de moderatoren?
en start ik hiervoor geen topic.
Ik dus wel.
... maar ja, wie ben ik
Mij niet, zeker en vast!

Wout

Oei, nou vergeet ik waarom ik eigenlijk antwoordde :)
Twee threads van mij zijn ooit verwijderd...

De eerste ging over dat het onduidelijk maken van een deel van de luchtfoto van Schoonhoven op Google Maps zijn oorzaak had vanwege het feit dat daar meer dan 15 jaar geleden ooit een zender van de NAVO stond. Het ding was er niet meer, maar wel een nieuwbouwwijk. De moderatoren vonden dat politiek.

De tweede betrof mijn uiting over de moord op een collega van mij, hoewel geen directe collega, al kende ik de goede man wel via het scholenoverleg in de buurt en veel leerlingen van mij kwamen op zijn school. Gelukkig de leerling die de daad beging kende ik niet. Ook dat vonden de moderatoren politiek en de thread werd verwijderd.

Begrijp je m'n groot vraagteken?

Wout

We schrijven niet alleen om jou te amuseren :)Dat is heden ten dage een politieke uitspraak...

Wout

PS Hoe kan het als ik op mario010 wil quoten de mail van johnny gequote wordt?

Hmm,.. amuseren,. neuh,..

Lijkt me meer een typisch gevalletje modbashing met deze keer een vage link naar de politiek als argument,..

Dat er dan altijd weer mensen zijn die dit direct aangrijpen om hun debating skills te oefenen voor hun politieke carriere :D maakt t niet gelijk zinvol!
Enfin,..
Op generlei wijze amusant idd,.. behalve die lijpo in da kippenpak natuurlijk,. maar die kunnen we ook op de commerciele zenders zien,.. en die probeer ik juist te ontvluchten!

Ik blijf r bij,.. Volledig nutteloos draadje,.. Mijn eigen nutteloze bijdrag natuurlijk meegerekend! ;)

Laatst gewijzigd:
Wout heeft wel een punt...Brz heeft toen ook eens hier een petitie tegen het kraakverbod neergezet en deze werd als de wiedeweerga (leuk woord) weg gehaald.....dus 2 maten.

Ik stem wederom op Wout met een volmacht. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back