Je moet zeker de politiek in gaan!
Dat is een waarde oordeel en een zwak ook.
Ruim twee weken wachten met je reactie en dan vage, multi intepreteerbare taal gebruiken.
Ik heb beslist niet gewacht, maar vrijwel meteen de petitie getekend! Waarom denk je dat ik tegen politieke discussie ben? Dat ben ik juist niet. Ik richt me tot de moderatoren, niet tegen de petitie. Jeroen, lezen is meer dan alleen lettertjes mentaal tot klankjes en begripjes vertalen. Ook anticiperen is uiterst belangrijk en je kent me nu bijna negen jaar.
De ambivalente houding van de moderatoren in deze werd me pas duidelijk na het zien van de YouTube registratie van het Eindhovens Gemeenteraadsdebat. Het gaat hier niet slechts om een Gemeentelijke verordening, maar om een politiek beleid.
Om een woord als ´NAVO´ wordt een thread geweigerd, terwijl er niets politieks aan de hand was en dit kan wel?
Het bericht stond eerst op de voorpagina en dat ging toch wat te ver, daarom is het verplaatst, omdat vele mensen hier iets met electronische muziek, eindhoven en koninginnedag hebben.
Het eerste ja, de twee andere zijn onbelangrijk, of je moet het forum herdopen in KESF (Koninklijk Eindhovens Synth Forum
Er zijn ook verschillende onderwerpen over Parkpop, pinkpop, lowlands, extrema enzovoor, dus zo heel raar is een onderwerp over een feest volgens mij niet.
We hebben het hier over politiek…
Okee, het gaat nu over een politieke beslissing, dus vandaar dat het wel weg gehaald zou mogen zijn, maar dat durf ik nu niet meer...
Je hoeft het helemaal niet weg te halen. Kan je nog rustig door Eindhoven lopen om je boodschappen te doen. Waar ik op wijs is de hysterie die ontstaat als er iets politieks gebeurt: we houden het hier gezellig! Politiek hoort nu eenmaal ook tot het leven, dat zie je maar weer…
Wout komt dan achter me aan.
Kom nou! Daar heb ik m’n mensen voor!
Ik zal de thread wel sluiten. Lijkt me een mooi compromis..
Nee, dat is een zwakte bod! Durf de thread nou gewoon open te laten!
Aan de andere kant is de discussie al vastgelopen en het doel, de petitie onder de aandacht brengen, is bereikt, dus waarom niet?
Sorry voor de mixed signals.
Spijt? Kom nou! Sorry is zo’n makkelijk woord…
Wout