Twee maten meten: politiek of niet?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... Lijkt me meer een typisch gevalletje modbashing met deze keer een vage link naar de politiek als argument,.. ...
Waar ik op wijs is dat het 'wapen' van de thread sluiten er eentje is dat je slechts zeer zelden dient te gebruiken en dan wel zeer wel overwogen. Twijfel je, dan doe je niets. Soms heb ik het gevoel dat bij twijfel juist wel ingegrepen wordt.
Zelf modereer ik electro-music.com en daar verwijderen we zelden een thread. Ja, als er racisten een haat thread maken, maar Palestijnen en Israëlieten discussiëren daar er rustig op los over de problematiek, maar maken op de radio wel samen muziek :) De sfeer is er dan ook veel gemoedelijker.

Laat ik het zo stellen: meer vrijheid levert ook meer diepgang op, of men moet alleen maar geïnteresseerd zijn in thema's als: "Help, m'n kat verhaart!"

Een week of twee geleden heb ik bezwaar gemaakt over het veranderen van een tekst door een moderator. Mijn mening is het dat zoiets niet kan. Je kan de poster verzoeken het zelf te doen en als zoiets niet gebeurt kan de post verwijderd worden. Maar dan is er tijd om te overleggen en na te denken.

Wil ik nu een discussie frustreren, dan hoef ik alleen maar slechte berichten te sturen en alles valt kapot. Kan ik anderen van een discussie afhouden. Dat lijkt me niet goed.

Ik wilde het forum verlaten, maar de bewuste poster wiens mail veranderd was vroeg me te blijven, wat ik dus gedaan heb.

Dat niet iedereen kan discussiëren is niet mijn handicap en men moet niet meedoen.
Lees jij alle berichten? Ik echt niet... Laat staan dat ik reageer.

Kattenharen...

Wout

Oei, nou vergeet ik waarom ik eigenlijk antwoordde :)
Twee threads van mij zijn ooit verwijderd...

De eerste ging over dat het onduidelijk maken van een deel van de luchtfoto van Schoonhoven op Google Maps zijn oorzaak had vanwege het feit dat daar meer dan 15 jaar geleden ooit een zender van de NAVO stond.

De tweede betrof mijn uiting over de moord op een collega van mij

Begrijp je m'n groot vraagteken?

Wout

Ja, ... je hebt gelijk, als dit niet op een synthforum thuishoort waar dan wel ?

...of je moet het forum herdopen in KESF (Koninklijk Eindhovens Synth Forum ;)

Wout

ik ben voor ! (waar is die petitie ?)

en verder vind ik dit best een non-discussie hier, ongeacht of er misschien wat oud zeer in zit, eventueel in combinatie met een pijnlijke situatie.

Dit is een synthforum, een (door velen) hooggewaardeerde plaats waar ruimte is voor discussie en zeveren over synths, studiozaken en electronische muziek en waar tevens, binnen (on)bepaalde grenzen, ruimte geboden wordt voor het nog slapper zeveren over allerhande zaken.

Maar het blijft maar een heel klein stukje van je leven, als het goed is.

:biertje:

Dat niet iedereen kan discussiëren is niet mijn handicap en men moet niet meedoen.

Wout

Ik denk dat je bedoelt: "men hoeft niet mee te doen"?

Maar goed,..
Hoe leuk ik t ook vindt om lekker daaps te lallen over alles wat los en vast zit,..
Dit is wel een synthforum,.. Ik heb weles in t verleden een draadje over katten doodgemaakt door er een vegetarische, politieke wereldbeschouwende draad van te maken,.. Heb ik ook mn excuses voor aangeboden in de daarvoor bestemde draad! :D
En er was weles een onverlaat die een volkomen onschuldig draadje van mij
heeft overreden met een hummer op koninginnedag,.. en daar hebben we later dan ook smakelijk om gelachen! ;) (Ja,. jij ja!! Je weet t,..gheheh)

Maarrr,..T is maar een draadje dude! Regels zijn regels en je kunt niet voorkomen dat daar waar grenzen gesteld worden er topics zijn met raakvlakken en er altijd bruutaardige lui zijn met schoenmaatje 62 die de grenzen ruimschoots overtreden.
Mods moeten nu eenmaal die grenzen bewaken,.. en daarbij zijn er altijd mensen die hun gekoesterde en met liefde in de wereld gebrachte draadje
zien sneuvelen!

Maar ach,.. t is maar een draadje!

Dit gezegd hebbende,..
Politiek en muziek mixen naar mijn idee heel goed,. De mooiste songs ontstaan uit onvrede over de heersende clans en verheerlijking van de oppostie.
Feit is alleen dat er over politiek zo veel meer te discussieren valt dan over synths en dat de discussies daarover zo veel heftiger oplopen als in de analoog vs digitaal discussie. Dus dat dat taboe is op een synthforum is vrij logisch en als je een echt goedlopend forum wilt beginnen dan is dit je kans!

De danceparade en eindhoven e.d.zijn volgens mij wel ontopic,. heb zelf drie keer een liveset op een kar gedaan en zeker 5 ffw afterparties gedaan.En ik ben de enige niet,.. Dus da's een directe link naar mij, mijn broodwinning en mijn gear!

En als laatste,.. en dan ga ik weer aan t werk,.. Dat van dat kraakverbodtopic snap ik tot op heden ook nog niet,.. ja t is politiek,. maar een hoop forumleden wonen nu eenmaal kraak (Ikzelf niet meer intussen maar wel jaren gedaan.) en waar je gear staat,. tsja,. das best wel ontopic lijkt me. Die had van mij best open mogen blijven.

En jazeker,...als Wout op de lijst stond,.. zou ik ook op hem stemmen!
Dat is,..Als ik ging stemmen,. meestal heb ik die motivatie niet!
Ben pas 1 keer in mn leven geweest! Om dat ook es gedaan te hebben!

Als je het zo graag wil dan organiseer je toch een feessie, al dan niet met subsidie of goedkeuring van die zgn k*tgemeente.

Heumeus

Mee eens,.. :mega:
Maar eerlijk is eerlijk,.. Heb best al heel wat feestjes gedaan,. maar da's nou meestal niet precies het soort feessie waar ik mn moeder en mn dochter van 8 mee naartoe sleep om ze te laten zien wat ik nou precies doe en voor een leuk dagje uit! ;) Daar is dan zo'n dance parade wel weer erg geschikt voor!

<<blablabla weggeknipt>>

Spijt? Kom nou! Sorry is zo’n makkelijk woord…

Wout

Jeuz', 't is ook niet gauw goed, he? Sorry zeggen is juist voor de meeste mensen moeilijk(blijkbaar). Nu wordt het een keer gezegd (en zover ik Johnny ken, ook gemeend) wordt dat ook afgezeken....

Voor de rest: :gaap: en tijd voor koffie! :koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back