Waar ik op wijs is dat het 'wapen' van de thread sluiten er eentje is dat je slechts zeer zelden dient te gebruiken en dan wel zeer wel overwogen. Twijfel je, dan doe je niets. Soms heb ik het gevoel dat bij twijfel juist wel ingegrepen wordt.... Lijkt me meer een typisch gevalletje modbashing met deze keer een vage link naar de politiek als argument,.. ...
Zelf modereer ik electro-music.com en daar verwijderen we zelden een thread. Ja, als er racisten een haat thread maken, maar Palestijnen en Israëlieten discussiëren daar er rustig op los over de problematiek, maar maken op de radio wel samen muziek
De sfeer is er dan ook veel gemoedelijker. Laat ik het zo stellen: meer vrijheid levert ook meer diepgang op, of men moet alleen maar geïnteresseerd zijn in thema's als: "Help, m'n kat verhaart!"
Een week of twee geleden heb ik bezwaar gemaakt over het veranderen van een tekst door een moderator. Mijn mening is het dat zoiets niet kan. Je kan de poster verzoeken het zelf te doen en als zoiets niet gebeurt kan de post verwijderd worden. Maar dan is er tijd om te overleggen en na te denken.
Wil ik nu een discussie frustreren, dan hoef ik alleen maar slechte berichten te sturen en alles valt kapot. Kan ik anderen van een discussie afhouden. Dat lijkt me niet goed.
Ik wilde het forum verlaten, maar de bewuste poster wiens mail veranderd was vroeg me te blijven, wat ik dus gedaan heb.
Dat niet iedereen kan discussiëren is niet mijn handicap en men moet niet meedoen.
Lees jij alle berichten? Ik echt niet... Laat staan dat ik reageer.
Kattenharen...
Wout
…

en tijd voor koffie!