Yamaha 01X Mixer wel of niet met Windows 7 X64

Ik ben op zoek naar een digitale FireWire of USB Mixer om mee te werken in Cubase 6. Mijn DAW draait op Windows 7x64 (I5-2500K/16GB DDR3).

Kwam de Yamaha 01X tegen. Schijnt een goed apparaat te zijn. Wat ik alleen niet kan vinden, is of er nu ook W7 x64 drivers voor deze mixer zijn, of dat hij op een andere manier goed werkend te krijgen is op W7 x64/Cubase 6. Er is heel veel over dit apparaat te vinden op google, ook veel over niet werkend onder x64, maar wellicht dat iemand toch inmiddels een oplossing weet.

Iemand hier die zo'n 01X heeft en weet of het werkt? Thanks!

dus win in 32 modus draaien moet lukken, en dan een truucje doen om toch al je geheugen te kunnen aanspreken, maar de link is verwijderd :(

Die patch voor W7 x86 >4GB heb ik wel gevonden, maar die is voor x86. Ik draai native in x64 en wil dat natuurlijk zou houden (alle plugins en DAW zijn ook native x64).

Heb al een hele hoop topics doorgenomen en hoofdpijn verhalen gelezen, helaas. Ik vrees dat het niet stabiel aan de praat te krijgen is.

Thanks iig Rubbah!

solongmasher verloopt een N8, das dus wel iets wat het doet, en wat je wilt hebben als je een 01x in je achterhoofd hebt.

geen sales actie, maar gewoon attent... zo ben ik :)

1 grote vuurbal jonguh!!!

Mijn oog viel zojuist ook nog op deze tafel; Soundcraft Spirit 328.

Die lijkt me ook niet verkeerd. Zelfde prijsklasse als de N8 ongeveer.

Iemand die deze tafel heeft/kent?

Back