new track HAPPY ELF ( 80ties)

happy elf

Stamgast
hallo Synthleden,

gisteren een nieuw nummer afgemaakt met enkel mijn nieuwe YAMAHA CS 2X.
Ik was eerst een beetje bang dat de sounds te digitaal zouden klinken, maar het valt mee. Ik ben van plan om dit als B kantje van mijn nieuwe single ( WHAT"S HAPPENING) te maken.
Het nummer heet SPACE en staat als eerste op mijn profile :
www.myspace.com/httpwwwmyspacecomhappyelf

Het zal voor de 40 plussers onder jullie niet vreemd in de oren klinken want onbewust ( ik ben ook 40+ ) is het toch weer een beetje 80ties geworden.
Lekker toch,

ik ben benieuwd of de 40 minners dit ook "diggen"'

groet,
HAPPY ELF

awel Happy Elf, dat klinkt niet slecht. (en ben van '85 ;))

Die cs2x is toch echt een geweldig instrument he. Heb em niet in mijn bezit maar ben vaak erg onder de indruk van de demo's die ik ervan hoor.
Denk em op een dag ook zelf op de kop te tikken.

jawel. ben druk bezig de YAMAHA CS2X te ontdekken. Maar ik vind mijn YAMAHA CS-10 toch nog veel vetter.

cheers.
HAPPY ELF

Gaaf hoor!

(een 40 minner)

als jochie van 21 vind ik dit best tof eigenlijk! (en aan je vriendenlijst/viendinnenlijst vinden de vrouwtjes dat ook ;) )

jammer kan geen myspace nummertjes luisteren heb je hem niet elders staan? vind de rest van je electro/italo/ofzo tracks in ieder geval echt te gek je zou er eigenlijk eens 4 op een 12'' moeten drukken zou hem zeker kopen :)

hee, bedankt voor de leuke reacties. Ik ben inderdaad een groot Depeche Mode fan. Hun laatste album is echt heel erg goed en iedereen die muziek maakt met synthesizers zou dit album moeten horen/hebben.
Mijn nieuwe nummers komen binnenkort ( deze maand) uit bij WM RECORDINGS ( www.wmrecordings.com) en zijn dan als iTunes te downloaden.
Mijn vorige cd's zijn bij deze maatschappij gratis te downloaden.
En ja , daar verdien ik dan niets mee, maar mijn laatste full time album is al wel meer dan 31000 keer gedownload en dat geeft toch ook wel een lekker gevoel.
Geld verdienen met leuke en goede muziek zit er toch niet meer in tegenwoordig.

groet,
HAPPY ELF

Back