Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
mooi lijstje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mensen die zo adverteren weet je meestal ook al wel dat ze er het maximum willen uitsleuren,.. en dat je dus zeker geen koopje moet verwachten.
Zij typen eerst hun toestel in op ebay, kijken tegen hoeveel het de dag van vandaag door andere verkopers aangeboden wordt, en hanteren gewoon die bedragen.
Het feit dat het gevraagde bedrag daarom ook niet daadwerkelijk behaald wordt, doet blijkbaar niet terzake.
Onlangst zelf afgeketst op de aankoop van nog een juno-106,... de koper schermde met ebay-biedingen, waaruit moest blijken dat hij hem zeker niet onder de 750 euro wegdeed. (kenners zouden wel weten wat hij daar juist in de hand had !)... mij ook goed !
Bij mensen die zo adverteren weet je meestal ook al wel dat ze er het maximum willen uitsleuren,.. en dat je dus zeker geen koopje moet verwachten.
Zij typen eerst hun toestel in op ebay, kijken tegen hoeveel het de dag van vandaag door andere verkopers aangeboden wordt, en hanteren gewoon die bedragen.
Het feit dat het gevraagde bedrag daarom ook niet daadwerkelijk behaald wordt, doet blijkbaar niet terzake.
Onlangst zelf afgeketst op de aankoop van nog een juno-106,... de koper schermde met ebay-biedingen, waaruit moest blijken dat hij hem zeker niet onder de 750 euro wegdeed. (kenners zouden wel weten wat hij daar juist in de hand had !)... mij ook goed !
Hij zoekt ook "thuiswerk" dus ik schat in een financieel dabacle daar..
... dat een verkoper uitgekleed wordt,... zijn uiteindelijk onze zaken niet.
OB-SX zie je trouwens ook weinig te koop.
Een 4-voice die voorzien is van ins-en outs per SEM.
Coole bak.
Heb je wel iets speciaal voor je geld.(als je hem kan veroorloven tenminste)
): gelieve deze hotmailgebruiker dan dus wel even aandacht te schenken.
Maar ik heb al wat aankopen gedaan en mijn geldezeltje is geconstipeerd, dus ik vrees dat het bij kwijlen gaat blijven.