RSF/WAVE/OBXa/4voice/P5

Ik vond alleen dat deel van die haastig aangemaakte hotmails enzo wat wringen.

Ik communiceer al jaaaaren via een al dan niet haastig aangemaakt hotmailadres (waarin wél mijn naam voorkomt overigens) en ik denk nu niet dat ik een onbetrouwbare (ver)koper ben op de tweedehandssites....

Bij mensen die zo adverteren weet je meestal ook al wel dat ze er het maximum willen uitsleuren,.. en dat je dus zeker geen koopje moet verwachten.

Zij typen eerst hun toestel in op ebay, kijken tegen hoeveel het de dag van vandaag door andere verkopers aangeboden wordt, en hanteren gewoon die bedragen.
Het feit dat het gevraagde bedrag daarom ook niet daadwerkelijk behaald wordt, doet blijkbaar niet terzake.

Onlangst zelf afgeketst op de aankoop van nog een juno-106,... de koper schermde met ebay-biedingen, waaruit moest blijken dat hij hem zeker niet onder de 750 euro wegdeed. (kenners zouden wel weten wat hij daar juist in de hand had !)... mij ook goed !

Bij mensen die zo adverteren weet je meestal ook al wel dat ze er het maximum willen uitsleuren,.. en dat je dus zeker geen koopje moet verwachten.

Zij typen eerst hun toestel in op ebay, kijken tegen hoeveel het de dag van vandaag door andere verkopers aangeboden wordt, en hanteren gewoon die bedragen.
Het feit dat het gevraagde bedrag daarom ook niet daadwerkelijk behaald wordt, doet blijkbaar niet terzake.

Onlangst zelf afgeketst op de aankoop van nog een juno-106,... de koper schermde met ebay-biedingen, waaruit moest blijken dat hij hem zeker niet onder de 750 euro wegdeed. (kenners zouden wel weten wat hij daar juist in de hand had !)... mij ook goed !

Daar luister ik niet eens naar...dat fenomeen is opkomend maar ik zeg dan "zet hem dan op Ebay"

Mijn ervaring is dat instrumenten de marktwaarde opbrengen en niet de "overrated" Ebay waarde

Spullen op Ebay zijn gewoon duurder...een Juno 106 voor 550 is op Ebay gangbaar..750 is alleen ok als alle voices zijn vervangen.

Dus loopt allemaal wel los...die mensen komen meestal terug van hun standpunt

Toen ik dat las dacht ik idd ook hmmmmmmm...maar waarschijnlijk probeert ie de oplichters uit te zeven

Laatst gewijzigd:
nope
enkel via mail te verkrijgen
zijn enkele toestellen bij van een kennis
Waldorf Wave is gereserveerd

... ik bedoel maar,... vrees je dan niet dat je overspoeld gaat worden door mensen die je gaan emailen om een prijs te vragen ?

... of dat je een welles-nietes-spelletje krijgt van "zeg jij maar zelf wat je er wil voor geven"... niettegenstaande je perfect weet wat je ervoor kunt krijgen ?

Prijzen worden aan iedereen gegeven die mailt.
Veel mails komen er niet hoor,denk wel dat ze goed beseffen dat alles in de duurdere prijsklasse zit.

Tjah,dat zijn keuzes in het leven die je moet maken.
Begrijp ik hoor.

Als je nog andere prioriteiten hebt zoals leningen afbetalen,kinderen kosten ook geld want ze willen van alles en nog wat.

Sommige instrumenten kom je ook weinig tegen.

OB-SX zie je trouwens ook weinig te koop.

Een 4-voice die voorzien is van ins-en outs per SEM.
Coole bak.
Heb je wel iets speciaal voor je geld.(als je hem kan veroorloven tenminste)

Oberheim zie je niet echt veel.
Is hier trouwens een thread op het forum die je kan bekijken omtrent Oberheim.

OB-SX zie je trouwens ook weinig te koop.

Een 4-voice die voorzien is van ins-en outs per SEM.
Coole bak.
Heb je wel iets speciaal voor je geld.(als je hem kan veroorloven tenminste)

.. zie je wat ik bedoel ? ... verkopers denken dan meteen in termen van lottowinnaars, en dat maakt de markt kapot,.. pure speculatie.
Sorry man van mij geen email.

attachment.php

Attachments

• aaa1.JPG
    aaa1.JPG
    33 KB · Bekeken: 77
Nonamewanted: als ik toch zou besluiten om op je advertentie te reageren (ik kwijlde even mijn laptop onder ;)): gelieve deze hotmailgebruiker dan dus wel even aandacht te schenken. ;) Maar ik heb al wat aankopen gedaan en mijn geldezeltje is geconstipeerd, dus ik vrees dat het bij kwijlen gaat blijven.

In ieder geval veel succes met de verkoop en de nieuwe baan!

Back