RSF/WAVE/OBXa/4voice/P5

Nonamewanted: als ik toch zou besluiten om op je advertentie te reageren (ik kwijlde even mijn laptop onder ;)): gelieve deze hotmailgebruiker dan dus wel even aandacht te schenken. ;) Maar ik heb al wat aankopen gedaan en mijn geldezeltje is geconstipeerd, dus ik vrees dat het bij kwijlen gaat blijven.

In ieder geval veel succes met de verkoop en de nieuwe baan!

Thanx!!!

.. zie je wat ik bedoel ? ... verkopers denken dan meteen in termen van lottowinnaars, en dat maakt de markt kapot,.. pure speculatie.
Sorry man van mij geen email.

attachment.php

Hm,beetje rare reply toch.
Moet je de lotto gewonnen hebben om een 4-voice te kopen?

Iedereen verkoopt z'n spullen tegenwoordig aan het maximum dat ie er kan uithalen.
Als deze niet langs de reguliere plaatsen verkocht worden gaan die hoogstwaarschijnlijk naar ebay.

Wat wil je dat ik doe dan?
Dat ik daar een uitzondering op maak en bv de OB-Xa aan u verkoop voor 500 euro?

Die Moog Modular uit Italië had ik graag gekocht maar we kwamen niet tot een overeenkomst.
So what,denk je dat ik daar last van heb?
Mooi niet,ik heb geduld.En er komen nog wel zulke modulars te koop.

Tja, je hebt gelijk dat ik me een beetje raar uitdruk, .. ik beweer zeker niet dat je onder de prijs moet verkopen.

Wat ik bedoelde is dat ook jij er bv. standaard van uitgaat met je zin (als je een ob-sx kan veroorloven tenminste), dat dat een dure machine is, .. vandaar dat ik even rondzap en je een recent verkocht model laat zien voor een lutele 660 euro.

Vintage is niet altijd een synoniem voor "ontzettend duur",.. dat bedoelde ik dus.

Tja, je hebt gelijk dat ik me een beetje raar uitdruk, .. ik beweer zeker niet dat je onder de prijs moet verkopen.

Wat ik bedoelde is dat ook jij er bv. standaard van uitgaat met je zin (als je een ob-sx kan veroorloven tenminste), dat dat een dure machine is, .. vandaar dat ik even rondzap en je een recent verkocht model laat zien voor een lutele 660 euro.

Vintage is niet altijd een synoniem voor "ontzettend duur",.. dat bedoelde ik dus.

tel bij die 660 nog maar eens 330 op aan shipping en customs..

... er vanuitgaand dat je hem lokaal koopt.

Zoniet heb je wel gelijk dat er best nog een heleboel bovenop komt, maar dan ligt dat niet aan de marktwaarde van de synth, maar wel aan de lokatie van de koper.

Oberheim heeft in Europa een hogere marktwaarde...schaarste bepaald de prijs..

@patrickpincher.

Je niet aangevallen voelen hoor.
Je hebt het verkeerd gelezen.

Het veroorloven gedeelte was voor de 4-voice.(stond tussen haakjes achter de 4-voice zin)(zoals nu eigenlijk).

En zoals geweten,de prijzen van die toestellen zijn vergeleken met recentere verkopen en daarop gebaseerd,das alles.

@patrickpincher.

Je niet aangevallen voelen hoor.
Je hebt het verkeerd gelezen.

Het veroorloven gedeelte was voor de 4-voice.(stond tussen haakjes achter de 4-voice zin)(zoals nu eigenlijk).

En zoals geweten,de prijzen van die toestellen zijn vergeleken met recentere verkopen en daarop gebaseerd,das alles.

Verkopers nemen vaak de meest extreme prijzen en staren zich daar op blind...dat er een 4 voice te koop staat voor een astronomisch bedrag wil niet zeggen dat ie dat ook opbrengt.

versta deze topic niet goed , iedereen verkoopt wat hij wil aan welke prijzen dan ook , het zal uitwijzen of die prijzen de juiste zijn.

de duren dingen gaan inderdaad ook niet zo vlug weg , wat logisch is.

i.v.m. prijzen , tja als je kan zien dat men 8000 euro's betaald voor een
EMS synthesizer AKS of zoeits , das nou helemaak gek !

ik zie dat de prijzen alsmaar duurder worden , volgend jaar zullen ze we weer stijgen. de vraag is waar zal dit ophouden ????

kijk naar leo , de belgische verkoper , die geraakt toch ook van zijn spullen af.

de vraag is of hij inderdaad van zijn spullen afgeraakt, en zoja voor welke prijs...

Ik vermoed dat de Nederlandse Leo iets vlotter verkoopt. ;)

nope
enkel via mail te verkrijgen
zijn enkele toestellen bij van een kennis
Waldorf Wave is gereserveerd

no name wanted [d8 datje een Hollander ]

rsf is wel erg mooi spul ..
kunje behalve een directe cash bedrag een richtprijs geven ...kweet dat duurder dan ...bv een ms20 ofso is
maar dersf dingen gaan voornamelijk naar liefhebber ..
kheb egt geen idee ..wat t ongeveer mag kosten ..
kheb een rsf drumachien de dd30 [erg goed klinkend [ook erg simpel nofiltering/ander truukies ]:halleluja

Oberheim heeft in Europa een hogere marktwaarde...schaarste bepaald de prijs..

tis jammer maar wel so dat we hier voor de vette amarikaanse gear ...waar van sommige modellen erdus maar weinig hier verkocht zijn,..
dus de main price gaan btalen

byna de moeite waard om bv eens te kijken ofter niet een mooie sem 2 / 4 voice te koop i sdaar en stuk minder betalen dan hier 2500+eu
[tsja :engel:]

Even terug naar het onderwerp...

De verkoper verkoopt bijzonder mooie spullen!...

Een foto zou niet misstaan.

? steeds dezelfde lui, onder verschillende namen ?
wordt tijd voor een dedicated synthesizerblad" de verzamelaar".
misschien iets voor het duitse "synthesizermagazine".
net als bij oude auto's, met advertenties, model van de maand, onderdelen zelf maken etc. zou best een markt voor zijn

? steeds dezelfde lui, onder verschillende namen ?
wordt tijd voor een dedicated synthesizerblad" de verzamelaar".
misschien iets voor het duitse "synthesizermagazine".
net als bij oude auto's, met advertenties, model van de maand, onderdelen zelf maken etc. zou best een markt voor zijn

???

hoeveel belgische synth-handelaren zijn er nu eigenlijk ?

Back