Boozy Woozy

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Ik zag toennet dj Boozy Woozy op tv met zn nieuwe plaat.. Elke keer als ik zijn platen hoor valt mn mond echt open van verbazing.. wat zijn die platen slecht! Ik snap dus gewoon echt niet waarom die shit wordt uitgebracht.. De melodietjes slaan nergens op, de samples zijn zo fokking cheap.....

Kan iemand me uitleggen waarom iemand die zulke troep maakt een platendeal krijgt??? Hij neemt de mensen die echt serieus met muziek bezig zijn gewoon in de maling joh..

Ongelofelijk....

ik vind het wel goed van hem
iedereen vind het zo simpel etc etc
maar ondertussen geen contract niks
ok mij muziek is het niet
maar comercieel gezien is hij gewoon goed bezig :p

tja... wat doe je d'r aan?

tja... wat doe je d'r aan?

Ik kan d'r met m'n kop ook niet bij, maar ik denk dat er een heel team deskundigen/marketeers/trendwatchers achter zit.

Gewoon opletten wanneer je de radio of tv aanzet is de beste remedie :)

Re: tja... wat doe je d'r aan?

Re: tja... wat doe je d'r aan?

Origineel geplaatst door Bas
Ik kan d'r met m'n kop ook niet bij, maar ik denk dat er een heel team deskundigen/marketeers/trendwatchers achter zit.

Gewoon opletten wanneer je de radio of tv aanzet is de beste remedie :)

gewoon je radio niet aanzetten, en de tv niet op tmf/mtv/the box...

veeeeeel beter ;)

Het komt op TMF (nou is dat op zich geen criterium) maar straks ook in de charts, en dat betekent op zich dat het verkoopt, ... ergo er is een markt voor. Als je het dus zo bekijkt verrekte hendig van hem! Het helpt natuurlijk ook dat dit allemaal via het eigen label kan. Maar zoals de andere voor mij al zeiden als het je stoort effe ander kanaal opzetten. Klaar is kees!

Eric

Wat ik wel knap vind is dat ie met Party affair een hit scoort, vervolgens bijna t zelfde nummer opnieuw uitbrengt (zelfde geluiden/samples etc), maar dan met de melodielijn net ff iets anders (een hoge toon vervangen door een lage en andersom)... En dat dat nieuwe nummer dan ook weer een hit word verbaast me wel... Maarja, zolang er mensen zijn die zich ermee vermakenheeft hij t mooi voor mekaar..

Origineel geplaatst door Auxillary
Maar zoals de andere voor mij al zeiden als het je stoort effe ander kanaal opzetten. Klaar is kees!

Precies!! Je kunt je wel eeuwig blijven ergeren dan. Ik ken DJ Boozy Woozy niet, maar de naam doet mij het ergste vermoeden. Toch maakt het mij geen klap uit of dit nou op 538 of op TMF gedraaid wordt. Ik weet wat ik van dat soort zenders verwachten kan dus luister of kijk ik er niet naar en hoef ik mij ook niet te ergeren. Simpel hè? :)

Origineel geplaatst door BCA303
Precies!! Je kunt je wel eeuwig blijven ergeren dan. Ik ken DJ Boozy Woozy niet, maar de naam doet mij het ergste vermoeden. Toch maakt het mij geen klap uit of dit nou op 538 of op TMF gedraaid wordt. Ik weet wat ik van dat soort zenders verwachten kan dus luister of kijk ik er niet naar en hoef ik mij ook niet te ergeren. Simpel hè? :)

Boozy Woozy is één van die Gasten uit de Klubbheads stal. Koen Groeneveld en Addy van de Zwan (maakten ook veel TUTB mixen) en nog een kjell. Deze mannen maken al 15 jaar van dit soort muziek.. Van Ultimate Seduction to DJ Jean.. het komt er allemaal vandaan. Ik ben er niet weg van, maar ik kan het wel waarderen. Waar vraag is, is geld te verdienen :eureka:

Origineel geplaatst door Skipsel
Boozy Woozy is één van die Gasten uit de Klubbheads stal. Koen Groeneveld en Addy van de Zwan (maakten ook veel TUTB mixen) en nog een kjell. Deze mannen maken al 15 jaar van dit soort muziek.. Van Ultimate Seduction to DJ Jean.. het komt er allemaal vandaan. Ik ben er niet weg van, maar ik kan het wel waarderen. Waar vraag is, is geld te verdienen :eureka:

Ooww die lui! Die ken ik wel ja van TUTB en Ultimate Seduction o.a. Maargoed.. geen interesse verder in die gasten....

haha, koen en addy, heb nog een leuk stukkie mp3 ergens van de soulshow waarin ze een mix hadden opgestuurd, ff zoeken hoor :D

Origineel geplaatst door crx303
haha, koen en addy, heb nog een leuk stukkie mp3 ergens van de soulshow waarin ze een mix hadden opgestuurd, ff zoeken hoor :D

Soulshow was ik nog een beetje te jong voor, maar Dancetrax wat daarna kwam luisterde ik echt altijd:dj: Allemaal van die gasten die met casettebandjes een schaar en lijm mixen maakten. Echt wreed!

Origineel geplaatst door BasicSystem
Er zou een wet moeten komen die dit soort mensen verbiedt om dingen uit te brengen.

Right on dude!!!:okdan: :okdan:

Nee hoor

Nee hoor

Alle tunes van dr.dre zijn gewoon pakkend...
Nog al llogisch dat de dance versies aanslaan:duivels: >:| :D

Origineel geplaatst door crx303
Dit bedoelde ik. Nostalgie :D

Hmm...toen waren ze misschien nog wel origineel...=(

Dit valt allemaal gewoon in de categorie Skihut. Af en toe best leuk als je uitgaat. Ik heb een keer zo'n skihut CD geleend van iemand en dat is alleen maar bagger.

Vergeet niet dat de meeste top 40 muziek gericht is op de jeugd en die gaat er helemaal van uit zijn dak. Wat je wel ziet is dat dit soort artiesten niet echt groot wordt. Het zijn vaak de artiesten met echte muziek (Michael Jackson, Madonna, Robbie Williams, Bon Jovi, Aerosmith e.v.a.) die echt groot worden.

Dus dat ondersheidt wordt echt wel gemaakt.

Ik vond dat ene nummer van Itty Bitty Boozy Woozy wel leuk, "partytime"met die sample van James Brown...

Get up.....tatatataatatatataatatataataa tatatataatatatataatatataataa ... party time ! :D

Back