Depeche Mode liefhebbers?

Ik ben aan het kijken! Bedankt! Waar zijn nou al die modulars uit de clip?

Eh, dat weet ik niet. Ik heb ze deze week nog helemaal niet gesproken dus niet naar kunnen vragen. Druk, druk, druk... :P

Eh, dat weet ik niet. Ik heb ze deze week nog helemaal niet gesproken dus niet naar kunnen vragen. Druk, druk, druk... :P
Ah! Normaal spreek je ze iedere week? :-) Geeft niet. Net even een shoarma schotel gehaald en ik zit te genieten. Nogmaals dank voor de link!

Door het blokkerige beeld is "spot the synth" een beetje moeilijk. Een virus ti is prominent aanwezig, maar volgens mij niets analoogs te bekennen..

Ah! Normaal spreek je ze iedere week? :-) Geeft niet. Net even een shoarma schotel gehaald en ik zit te genieten. Nogmaals dank voor de link!

Geintje :) En blij te horen dat je geniet natuurlijk. (Al is dat misschien vooral van de shoarma schotel)

Zo, In december toch nog naar Nederland (klein beetje verbaasd ben)

21 mei hier in BP (zal wel een klein verslag geven)
Paabs gaat naar Parijs had ik begrepen (zal volgens mij ook wel een verslagje neerpennen denk ik)

Heb er zin an :D

Verbazingwekkend omdat ik best wel een boel (voor mijn ogen toch wel in Nederland bekende groepen/artiesten) overal zie spelen en Nederland soms niet eens aandoen en fans/liefhabbers naar Belgie/Duitsland gaan om een concert bij te wonen.

Nederland staat volgens mij nog niet zo heel lang in de planning

Zo, In december toch nog naar Nederland (klein beetje verbaasd ben)

21 mei hier in BP (zal wel een klein verslag geven)
Paabs gaat naar Parijs had ik begrepen (zal volgens mij ook wel een verslagje neerpennen denk ik)

Heb er zin an :D

Ja, alleen daar zie ik de mannen. Verslag volgt.

Ik ben een groot DM fan! :) Heb alle cds en singles(ook aardig wat vinyl trouwens) en heb ze al meerdere keren live mogen zien.

Jammer dat ze in NL niet verder komen dan Just cant get Enough, People are People en Enjoy the Silence. En vaak worden gezien als een 80's revival band... ;)

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Angel, de eerste single Heaven en B-kant All thats Mine vind ik erg goed. Ook klonken de nummers bij Letterman goed. Heerlijk electronisch! Nog een paar dagen wachten... (ik luister vaak niet naar previews of illegale downloads, ik ga heerlijk op m'n gemaakt de cd thuis opzetten en luisteren).

Edit: in m'n enthousiasme niet gezien dat al gepost was dat ze toch in NL spelen...

Deze keer op tijd op Ticketservice zodat ik niet weer naast het potje pies....

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Angel, de eerste single Heaven en B-kant All thats Mine vind ik erg goed. Ook klonken de nummers bij Letterman goed. Heerlijk electronisch! Nog een paar dagen wachten... (ik luister vaak niet naar previews of illegale downloads, ik ga heerlijk op m'n gemaakt de cd thuis opzetten en luisteren).

Ik wacht ook nog een weekje. Heb bij de vorige cd's wel eerst naar illegale downloads geluisterd maar dat is toch niet hetzelfde; ik ga nu ook gewoon weer 'old school' de cd beluisteren. 8)

Toevallig heb ik vorige week nog een CD gekocht (de nieuwe Hurts) omdat ik voor een leuk prijsje een gesigneerd exemplaar kon krijgen, maar voor de rest koop ik ze eigenlijk nooit meer. Na het rippen komen ze toch nooit meer in een speler terecht, dus dat heeft geen zin - en direct downloaden is tegenwoordig sneller dan rippen. Voor mij is het 'ervaringsgevoel' bij een fysieke CD helemaal weg.

Maar misschien koop ik die nieuwe Depeche Mode ook wel op CD, wel leuk voor de collectie op zich.

Ik koop juist alleen CDs (of vinyl), ik download nooit iets. Interessant hoe dat verschillend is bij mensen.

Back