Depeche Mode liefhebbers?

Eerste rang betekent zitplaatsen (onder). Staanplaatsen worden zo genoemd lijkt me.

Maar Ziggo is niet zo groot (10000 man) dus je zou ook als je een slechte plek heb iets meer zien dan ik in Parijs waar 60000 man zijn hahahha..... (ik zie in de eerste rang dus; maar de proportie... nou ja... het is voor het idee zeg moar...)

Als ze schermen ophangen maakt het niet zo veel uit, maar achterin de Ziggo Dome zitten maakt het podium wel klein. Ik ga zelf in elk geval voor staplaatsen of goede zitplaatsen voor in.

Als ze schermen ophangen maakt het niet zo veel uit, maar achterin de Ziggo Dome zitten maakt het podium wel klein. Ik ga zelf in elk geval voor staplaatsen of goede zitplaatsen voor in.

Inderdaad, ik zie een handje aan de zanger geven en een kusje niet zitten, zoals bij Kim Wilde in Groningen... Man o man kan niet wachten tot mijn uitje naar Parijs :{

Ik heb 1x helemaal achterin een arena gezeten(Dusseldorf, staan plaatsen waren toen uitverkocht), ik zag alleen een paar speldenknopjes die wat DM moest voorstellen. ;). Dus ik ga weer lekker staan! :)

Van mij mogen ze Nitzer Ebb wel weer doen als openings act, die vond ik echt super de laatste keer.

In Dusseldorf was Nitzer Ebb heel cool. Kon er dus helaas weinig van zien, maar de energie knalde de arena door. Heerlijk! Verder zijn het meestal maar suffe bands. Ik had Fad Gadget(rip) wel willen zien, maar heb de Exciter Tour niet bezocht helaas..

Wat mij betreft skippen ze die voorprogramma's. Tot nu toe is er nog maar 1 concert geweest waarbij ik het voorprogramma zo goed vond dat ik dat ik thuisgekomen meteen alle muziek van die artiest heb opgezocht (Firefox AK in het voorprogramma van Hurts).

Ik zag het ook! Heb voor de bovenste gekozen.
De dubbel cd is ook binnen, mijn weekend begint goed! :)

Ik heb 1x helemaal achterin een arena gezeten(Dusseldorf, staan plaatsen waren toen uitverkocht), ik zag alleen een paar speldenknopjes die wat DM moest voorstellen. ;).

Het zal depeche mode ook worst zijn of ze te zien zijn voor hun fans in die grote zalen, zolang ze maar kunnen cashen :koffie:

Back