Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Echt he.. heb er zin in!!! Zaterdag is het eindelijk zo ver.
Wel balen dat het voorprogramma niet echt spetterend is (Bandje genaamd Big Deal)
Voorlopig tijdschema
18.30u Deuren open
19.45u Big Deal
21.00u Depeche Mode
LET OP: In het weekend van 7 en 8 december is er beperkt tot geen treinverkeer mogelijk van en naar Schiphol.
Door spoorwerkzaamheden bij knooppunt Riekerpolder is er in het weekend van 7 en 8 december beperkt tot geen treinverkeer van en naar Schiphol.
Vrijdagnacht vanaf 2.00 uur tot maandagochtend 5.00 uur is geen treinverkeer mogelijk tussen
Schiphol – Amsterdam Sloterdijk
Schiphol- Amsterdam Bijlmer ArenA en
Schiphol – Diemen Zuid
NS zet bussen in.
Vanuit de richting Den Haag is Schiphol wel bereikbaar (4 x per uur rechtstreeks) en vanaf Rotterdam 1 x per uur rechtstreeks met Fyra.
Ik heb DM al twee keer moeten missen terwijl ik wel kaartjes had gekocht. Driemaal is scheepsrecht!
Wat een ontzettend gaaf concert was het.
Eerst het parkeren. Alles was vol in de naaste omgeving. Gelukkig wist ik nog een plekje @ P11 te vinden (uiteindelijk voor 10,- klaar)
Voorprogramma: Zoals verwacht...prima rockbandje.. maar niks dat mij weet te raken. Maar t stoorde me ook totaal niet.
Locatie: Groter dan ik had verwacht.. toch wel een behoorlijke zaal zeg. Echt een grote kubus.
Dan het concert:
Ik had staanplaatsen... en dit viel me een beetje tegen. Ze hadden het podium gewoon 1 meter hoger moeten maken, dan was er niks aan de hand. Ik stond net voor het midden en moet toch heel veel moeite doen om boven, en tussen de mensen door, te kijken. Gelukkig waren er heel veel visuals (heel mooi trouwens) en live camerabeelden die op de schermen voorbij kwamen.
Ik overweeg om de volgende keer zitplaatsen te nemen (vooraan, onderste ring).. want na een half uurtje ging daar iedereen staan en beetje meedansen.. daar was het in de zaal eigenlijk te vol voor.
Dave en Martin waren beide erg goed bij stem vond ik. Ze hadden er ook echt zin in. Sfeer was zeer goed, vooral nadat het ijs gebroken was na een nummertje of 2 a 3.
Christian Eigner drumde weer de sterren van de hemel. Mijn god wat een beest achter de drums.
De rol van Andy fletcher wordt steeds dubieuzer.. wat is nu echt feitelijk zijn bijdrage binnen DM? Is het puur her en der een baslijntje of geluidseffect eruit poepen ofzo? Achter de schermen (studio/producties) heeft hij ook amper een rol dacht ik.
hoe dan ook.. ik heb een meer dan uitstekende avond gehad. Leuke mensen (idd, vooral de iets ouderen.. ik voelde me met mijn 31 jaar 1 van de jongste daar)
Ik had overigens gedacht en gehoopt dat Stripped en No good ook langs zouden komen... (maar de setlist was weer aangepast). Ook Goodbye als afsluiter zat er niet in.
Gore met Shake the disease was geweldig. Ook leuk dat hij Slow deed.
Ik overweeg om de volgende keer zitplaatsen te nemen (vooraan, onderste ring).. want na een half uurtje ging daar iedereen staan en beetje meedansen.. daar was het in de zaal eigenlijk te vol voor.
De rol van Andy fletcher wordt steeds dubieuzer.. wat is nu echt feitelijk zijn bijdrage binnen DM? Is het puur her en der een baslijntje of geluidseffect eruit poepen ofzo? Achter de schermen (studio/producties) heeft hij ook amper een rol dacht ik.
Hij heeft vooral geluk gehad dat hij beste vrienden is met Martin Gore. Muzikaal draagt hij weinig bij, geeft hij ook zelf toe. Maar hij is er wel miljonair mee geworden. Dit is ook een van de redenen waarom destijds Alan Wilder uit de groep is gestapt. Die vond het, waarschijnlijk terecht, dat Andy onevenredig goed beloond werd, terwijl hij zelf bijna al het werk moest doen.