Depeche Mode liefhebbers?

Single 'Heaven' en b-kant 'All that is mine' zijn gelekt. Ik denk dat warm een juiste omschrijving is. Ik vind Heaven wel erg gitaar-zwaar.

Aahhhh, spannend, zal even checken. En ja, gitaar-zwaar komt ook weer terug *D

Het neigt weer naar de Gospel plus electronisch, een combi van Violator/SOFAD. De zanger klinkt ruiger dan ooit, maar minder kunstmatig dan in de jaren 90's.

Heaven zou in een andere productie qua sfeer best wel op Ultra kunnen staan. Maar door de piano en gitaar neigt het meer naar SOFAD, terwijl de beat dan weer wel Exciter trekjes heeft.

All that's mine is meer electronisch. Ik moet eigenlijk denken aan Rush, maar dan minder ruig.

Ik vond Angel niet zo geweldig. Heaven vind ik een erg goede song, inderdaad veel gitaar en klinkt een beetje als Faith & Devotion. Ik vind All That's Mine ook cool, meer 80s, maar DM zet wel vaker de beste songs op de B-side. "Ghost" was de beste song van Sounds of the Universe en hij stond er niet eens op...

Angel vond ik een prima track, maar niet heel bijzonder. Deed me denken aan "Wrong".

Heaven vind ik een mooie track... Idd het warme van Exciter met het gospel sfeertje van SOFAD.

All That's mine vind ik echt super. Ik snap die vergelijking wel met Rush (SOFAD).... Mijn aandacht is in ieder geval getrokken !!!

Ik hoop dat er een beetje een knaller op de cd komt. Wrong was OK, maar de andere songs op Sounds of the Universe vond ik vrij "kabbelend". Ik mis de Personal Jesus type songs! Playing the Angel had wel wat knallers op het begin van de plaat, en Precious was superb.

De meningen zijn een beetje verdeeld over de nieuwe single 'Heaven'. Ik vond hem eerst ook niet zo heel bijzonder, maar zeker met de video erbij blijkt het toch wel een 'grower' te zijn: :)

Samen met de andere nieuwe nummers 'Angel' en 'All That's Mine' heb ik toch wel goede verwachtingen van de nieuwe cd. Ik denk dat hij wel wat beter is geworden dan de vorige...

het is wel een heel erg (bijna afgezaagd) standaard thema maar de aankleding is weer dik in orde... geen onaardig plaatje verder...

Dit dus. Saai afgezaagd liedje, maar aardige productie.

Back