Dave Smith Mopho en Tetra ervaringen?

Mopho is erg OK. Ik gebruik hem vooral voor "wicked sounds". Synthese doe ik via een gratis editor.
Is qua sound een leuke aanvulling bij die andere 2 bakken.

Mopho is erg OK. Ik gebruik hem vooral voor "wicked sounds". Synthese doe ik via een gratis editor.
Is qua sound een leuke aanvulling bij die andere 2 bakken.

Ik heb een Mopho en ben er erg tevreden mee.

bedankt voor jullie reacties. Voor welke muzieksoort gebruiken jullie hem?
Ik ben namelijk erg benieuwd of je er (hard) trance, hardcore leads en sounds uit kan halen...
Zouden jullie misschien een mp3 kunnen uploaden van een lead en/of sound?
alvast bedankt!

Voor welke muzieksoort gebruiken jullie hem?
Ik ben namelijk erg benieuwd of je er (hard) trance, hardcore leads en sounds uit kan halen...

Ik heb ook sinds kort een DSI mopho, maak zelf vanalles ( tekno, dnb, trancy dingetjes, etc ).
Heb dat ding voor basslines, leads kan je er vast ook wel uit halen.. maar daar heb ik de virus B voor.

Voorbeelden zijn er genoeg op Youtube.

Had 2 dagen een Tetra, is meteen weer doorverkocht .

+ Heel vet geluid
- Brakke crashende editor met communicatieproblemen (dus onbruikbaar)
- Patch selectie knop meteen brak en onbetrouwbaar af-fabriek.

Dus weg ermee. Voor dat geld kun je dat niet maken.

dat vind ik wel een voordeel van de Evolver Desktop, die kan je zonder editor ook heel goed stand alone editen.
Evolver zou ik toch ook even kijken/luisteren, je kan er nog meer kanten mee op.

.

Hoewel de editor hier tot nu toe probleemloos heeft gewerkt, vind ik de combinatie Tetra/Mopho keyboard perfect werken.

De evolver heb ik ook nog een tijdje overwogen. Vooral de keyboardversie(s) spraken me erg aan.
De desktop leek me wat lastig te editen zonder editor, maar dat blijkt dus mee te vallen als ik de laatste reactie lees.

Ik heb een Mopho met pro editor. Echt een supercombi. De mopho is een beetje een brak bakkie, maar een paar potjes en niet relax om standalone mee te werken, maar, voor dat geld heb je een hele dikke synth die met editor wel erg goed te gebruiken is..

Ik heb het dan over de desktop versie btw.

Back