Zijn er goede synths te koop onder €500,- ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
TS zegt toch niet dat het niet lukt op die Snow. Hij geeft gewoon aan er eentje bij te willen. Voor (voornamelijk) trance leads......

Er worden massa's tranceplaten gemaakt met Virus synthesizers. Na een JP-8080 is het de meest uitgekauwde trance bak. Ik denk dat de topicstarter misschien moeite heeft het geluid zo te krijgen zoals hij wil of misschien wil de topicstarter een 100% match hebben met een bepaalde lead uit een bepaalde track die misschien uit een JP-8080 of Nord Lead komt maar dat haal ik niet uit zijn post. Hij zegt dat het niet lukt om een trancelead uit een Snow te halen, wat gewoon totale waanzin is.

Veel succes om een Andromeda te vinden onder de 500 euro. Valt me nog mee dat je geen Voyager aanbeveelt :D

Ik adviseer ook niet dat hij een a6 voor 500 moet scoren maar gewoon oefenen op zijn virus ipv een andere synth erbij te kopen die niets toevoegd. Voyager zal overigens wel iets toevoegen.

Voor trance gebruiken ze 9 van de 10 keer ook een Korg Electribe. Misschien dat de sound die ie zoekt gewoon daartussen zit. En ja kost minder dan 500 euro. Als je er al een hebt en gewoon rond de 500 euro een mooi nieuw synthje zoekt: Roland Juno Di.

Hij zegt dat het niet lukt om een trancelead uit een Snow te halen, wat gewoon totale waanzin is.

oh ja?

Hoi,

Ik heb op dit moment een Virus Ti Snow staan er wil eigenlijk een synth erbij voor (voornamelijk) trance leads.
Nu heb ik gekeken naar de DSI Mopho maar deze is meer geschikt voor bass bleepssounds (met dank aan alle reacties hier op het forum!).

Zijn er goede (VA?) synths te koop onder €500,- die voldoen aan mij eisen?
2e hands mag natuurlijk ook!

alvast bedankt.

ik haal dat niet uit zijn post :)

anyway het is duidelijk dat de snow en de 8080 trance geluiden maken. Ik begrijp dat de TS er gewoon eentje bij wil. Net zoals ik nog wel een 303 erbij zou willen hebben om 2 basslijnen door elkaar te spelen bijvoorbeeld :)

Wie wil nou niet meer hardware :D :D ......the hunger never stops :D

Korg R3 is mooi compact.. zeer fijne geluiden mee te maken.. En onder de 500 (499 nieuw) ;)

Alles wat van Duits is en van de laatste 10 jaar moet de lading wel dekken. Voor de rest koop je geen jp8000 alleen voor die stomme trancelead preset.

Dat doe je gewoon niet. :D

oh ja?

ik haal dat niet uit zijn post :)

anyway het is duidelijk dat de snow en de 8080 trance geluiden maken. Ik begrijp dat de TS er gewoon eentje bij wil. Net zoals ik nog wel een 303 erbij zou willen hebben om 2 basslijnen door elkaar te spelen bijvoorbeeld :)

Wie wil nou niet meer hardware :D :D ......the hunger never stops :D

Hmmm ja je hebt gelijk misschien. In dat geval: kope kope kope kope kope :okdan:

Ik zou zeggen Novation of JP-8080, al zijn er ook een hele trits softies die wel interessant zijn waarschijnlijk.

Voor trance gebruiken ze 9 van de 10 keer ook een Korg Electribe.

LOL. Waar haal je dat nou weer vandaan?

Maar allemaal leuk en aardig trouwens dat we hier zo aan het kissebissen zijn over wat onze lieve erol wel of niet bedoelde, is de vogel inmiddels gevlogen?

Om met iets origineels in huis te vallen,

Zelf zou ik voor een jp8080 gaan en gezien er al een Virus is dan een supernova II als 3de keus.

Ik heb eens een jp8000 vsti uitgeprobeert, was ook niet slecht,, ben alleen even de naam kwijt

Software, als je er van houd is de beste optie :luv:

Als je hardware wilt, dan zijn er best veel mooie keuzes. De JP is zeker een goede keuze. Heerlijke synth maar voor €500 kun je ook een AN1x en Nova kopen, heb je er twee. En wel 2 super synths naast een Virus! En zo zijn er weer veel meer keuzes te maken. Want een Nord Lead kan ook heerlijk zijn en komt erg goed door de Mix...tja keuzes genoeg dus :-)

De vogel is gevlogen maar maakt niet uit, maken we er toch een feestje van.

Nee hoor lees maar terug; Juno Di sinds een paar weken en haal je pas echt gave 303's uit.

Deze gast heeft 20 TB-303's haha.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back