Tempo probleem Atari Cubase

AnthonyDavid

Null Wave
Hallooo!

Als ik ik het tempo van mijn Cubase 2.0 op de Atari 1040STe van het standaard 120 naar bijvoorbeeld 160 bpm zet, speelt-ie prima af. Als ik de teller op 1.1.0 zet of iets anders, springt-ie steeds terug naar 120 bpm... AAARGHH :frons: :stupid:?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik def.arr er standaard bij heb zitten. kan dit een probleem zijn.....?
Allen, bedankt alvast... :okdan:

check je master tempo, die zet je uit. Dan heb je er geen last meer van.
Cubase_For_Atari.png

Rechtsonder, tussen click en sync

Dat is één van de eerste standaard dingen waar je mee begint als je met een verse atari sessie begint (geloof ik, het is alweer meer dan 10 jaar geleden).

Anders heb je altijd nog het events gedeelte waar kan zijn dat er tempochanges staan.

Daarna even je def.arr aanpassen en opslaan zodat je in het vervolg direct los kan (juiste midi kanalen instellen, namen van kanalen instellen bd, sd, hh etc).

check je master tempo, die zet je uit. Dan heb je er geen last meer van.
Cubase_For_Atari.png

Rechtsonder, tussen click en sync

Dat is één van de eerste standaard dingen waar je mee begint als je met een verse atari sessie begint (geloof ik, het is alweer meer dan 10 jaar geleden).

Anders heb je altijd nog het events gedeelte waar kan zijn dat er tempochanges staan.

Daarna even je def.arr aanpassen en opslaan zodat je in het vervolg direct los kan (juiste midi kanalen instellen, namen van kanalen instellen bd, sd, hh etc).

Bedankt&'t isgelukt! :slotje:

Back