drumazon - fl studio

coldfusions

Nieuwkomer
Hallo...

een klein vraagje (probeer me te volgen, ik ben beginner)

graag had ik de drumazon gebruikt maar met de fl studio piano roll als sequencer dus zonder drumazon internal sequencer

het rare is dat ik alle presets in de piano roll geladen krijg maar ik had liever
ieder onderdeeltje van een preset appart in de piano roll geladen gekregen

mijn vraag is dus, hoe krijg ik de aparte onderdelen (bd,sd, ride) in de piano roll in plaats van de presets

het moeten enkele instellingen zijn maar welke? :eureka:

thnx fred

Drumazon koppelen aan een kanaal, NIET op INTERNAL zetten, (drumazon)
dan pianorol openenen en tekenen maar :)

of begrijp ik je niet goed ? :)

Drumazon koppelen aan een kanaal, NIET op INTERNAL zetten, (drumazon)
dan pianorol openenen en tekenen maar :)

of begrijp ik je niet goed ? :)

ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap wat je bedoel met koppelen aan een kanaal. wat voor kanaal? mixer kanaal?

Hallo...

een klein vraagje (probeer me te volgen, ik ben beginner)

graag had ik de drumazon gebruikt maar met de fl studio piano roll als sequencer dus zonder drumazon internal sequencer

het rare is dat ik alle presets in de piano roll geladen krijg maar ik had liever
ieder onderdeeltje van een preset appart in de piano roll geladen gekregen

mijn vraag is dus, hoe krijg ik de aparte onderdelen (bd,sd, ride) in de piano roll in plaats van de presets

het moeten enkele instellingen zijn maar welke? :eureka:

thnx fred

Dat kan opgelost worden door de 'internal sequencer' (ook wel: pattern mode > presets) uit te zetten.
Dan kom je in 'externtal mode'.

Laatst gewijzigd:
Dat kan opgelost worden door de 'internal sequencer' (ook wel: pattern mode > presets) uit te zetten.
Dan kom je in 'externtal mode'.