Nieuw nummer

bij geen naam 2 mag er wel wat minder reverb op de rimshot. verder best lekker spannende filmmuziek!
geen naam 1 vind ik niet zo veel aan, de strings zijn mooi maar die marimba/xylofoon/vibrafoon (haal ze altijd door elkaar) verpest het voor mij een beetje. kan ook een kwestie van smaak zijn hoor.
die harlem shuffle is fijn man! klinkt een beetje zoals dat spul van het Crydamoure label. gewoon goeie filter house!

Ok merci ik zal eens proberen die geen naam 1 interessanter te maken. Ja Harlem Shuffle mag misschien wel beter klinken. Maars daar is uiteindelijk niet zo veel aan eenmaal een sample gevonden en ik kan beginnen.

Ik vind geen naam 1 wat saai beginnen.. Beetje een lompe overgang naar dat xylofoonachtige geluid..Uit het niets komt er ineens van alles bij, dat mag wat subtieler.

Daarna vind ik de melodien wel interessant.. Dus zit wel potentie in wat mij betreft! Einde is ook wat plotseling trouwens..

Geen naam 2 begint erg hetzelfde als geen naam 1.. maar gelukkig zit daar al snel wat meer bijzonders in..Toch vind ik de opbouw opnieuw wat traag.. Steeds een klein dingetje erbij.. mag iets sneller om het interessant te houden. Als de drums erin komen wordt het een lekkere track.. wederom leuke melodien en instrumenten.. Maar de mix mag wel wat verfijnder.. sommige geluiden wat zachter.. misschien hier en daar wat effecten erover heen..

Ok heb het nu laten beginnen met de xylofoon. Alleen een iets anders melodietje. Over Geen naam 2 ben ik zelf eigenlijk best tevreden een vriend van mij gaat ze nu afmixen. Misschien klinkt het dan zoals ge zelf zegt wat beter. Merci voor de tips

Back